חדר בריחה נייד בר מצווה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

חוגג בר מצווה בקרוב? חדר בריחה נייד בר מצווה הוא חדר בריחה שמותאם לאירוע חגיגי זה, תוך שיתוף של כל החבר'ה, ההורים ואפילו סבתא וסבא. במילים אחרות, חדרי בריחה הם חוויה מושלמת לכל הגילאים ולכל האנשים שנהנים מסוג הפעילות הזו.

לא משנה היכן אתם חוגגים את בר המצווה, חדר בריחה נייד בר מצווה יגיע אליכם. לטבע ועל מחצלות, לאולם אירועים חגיגי, הביתה או לכל מקום אחר – חדר הבריחה יגיע אליכם בהפקה מלאה ועם ציוד ואבזור מלאים. מנעולים, קלפי פתרון חידות, קופסאות של אניגמות מסתוריות ועוד המון – הכול אצלכם באירוע בר המצווה.

מה זה חדר בריחה נייד בר מצווה?

חדר בריחה הוא משחק שבו המשתתפים ננעלים בתוך חדר וחייבים להשתמש בחפצים שנמצאו בתוכו כדי לפתור חידות, למצוא רמזים ולברוח. מצד שני, חדר בריחה נייד הוא חוויה סוחפת שניתן לקחת לכל מקום. הם בדרך כלל מותקנים במקום אחד למשך האירוע.

חדר בריחה נייד יכול לשמש לאירועי חברה, פעילויות גיבוש צוות, מסיבות יום הולדת או כל סוג אחר של אירוע שבו אנשים רוצים ליהנות וללמוד משהו בו זמנית. בדרך כלל, חדר בריחה נייד הוא גרסה קטנה יותר של חדר הבריחה המסורתי. הוא מותקן בדרך כלל בחלל עם שטח מרובע מוגבל. הפאזלים גם שונו כדי להיות מאתגרים יותר, אבל הם גם יותר קומפקטיים וקלים לנשיאה, כמו גם התפאורה של החדר. בעלויות גבוהות יותר, ישנם אפילו חדרי בריחה ניידים עם חדרי בקרה משל עצמם.

חוגג בר מצווה בקרוב? חדר בריחה נייד בר מצווה הוא חדר בריחה שמותאם לאירוע חגיגי זה, תוך שיתוף של כל החבר'ה

מי קהלי היעד שיכולים להנות מחדרי בריחה בר מצווה?

חוץ מהחברים של חתן בר המצווה, גם מבוגרים יכולים להנות מחדרי בריחה. חדרי בריחה הם צורת בילוי פופולרית שכל מיני אנשים יכולים ליהנות ממנה. זוהי חוויה אינטראקטיבית הדורשת עבודת צוות וכישורי פתרון בעיות. חלק מהאנשים נהנים מחדרי בריחה כי הם אוהבים לפתור חידות ומחשבות, בעוד שאחרים נהנים מהם כי הם אוהבים את הריגוש בלהיות נעול בחדר עם אנשים אחרים ולשתף עמם פעולה.

קהלי היעד לחדרי בריחה הם אלו שאוהבים לפתור חידות, מי שרוצה לחוות משהו חדש, מי שמחפש פרץ אדרנלין ועוד. ובמובן זה של הדברים, חדרי בריחה הם לא רק לילדים. אנשים מכל הגילאים והרקעים יכולים ליהנות מהם. אנשים שאוהבים פאזלים, פתרון בעיות ועבודה בצוותים ייהנו מחוויית חדר הבריחה. גם אנשים שמחפשים ריגוש ייהנו מהחוויה. בסופו של דבר, חדרי בריחה הם סוג חדש ופופולרי של בילוי שצובר פופולריות. הם נועדו להיות משחק פאזל מבוסס צוות. צוותים של אנשים נכנסים לחדר וצריכים לפתור חידות כדי לברוח מהחדר.

לא משנה היכן אתם חוגגים את בר המצווה, חדר בריחה נייד בר מצווה יגיע אליכם. לטבע ועל מחצלות, לאולם אירועים חגיגי, הביתה או לכל מקום אחר

בדרך כלל, המשתתפים יקבלו מגבלת זמן מוגדרת בה לפתור את החידות ולברוח מהחדר. אם הם נכשלים, הם בדרך כלל יהיו נעולים בפנים עד שמישהו שיודע איך לפתוח את הדלת יגיע וישחרר אותם. ניתן לשחק בחדרי בריחה גם כיחיד או כחלק מאתגר קבוצתי עם חברים או עמיתים לעבודה. קהלי היעד של חדרי בריחה הם בדרך כלל אנשים שנהנים ממשחקי פאזל ולא אכפת להם לעבוד עם אחרים לקראת מטרה משותפת (כלומר, פתרון חידות).

האם כדאי להזמין חדר בריחה נייד לאירוע בר מצווה?

חדרי בריחה ניידים אינם מיועדים רק למבוגרים. הם גם לילדים! חלק מהחברות מציעות חוויות חדר בריחה ניידים למסיבות יום הולדת לילדים, בר מצווה ושמחות נוספות. משחקים אלו מאפשרים לילדים להרגיש שהם נמצאים בהרפתקת חייהם. יש אנשים שחושבים שכדאי להזמין חדר בריחה נייד לאירוע בר מצווה כי הוא יעניק חוויה מרגשת שתשעשע את כולם לאורך כל האירוע.

חלק מהחברות מציעות חוויות חדר בריחה ניידים למסיבות יום הולדת לילדים, בר מצווה ושמחות נוספות

בר מצווה הוא אירוע ציון דרך עבור נערים. זהו אירוע חשוב בחייו של צעיר, וזו גם הפעם הראשונה שהם יכולים לקרוא בתורה. כדאי להזמין חדר בריחה נייד לאירוע מסוג זה, כי הוא יספק חוויה אינטראקטיבית שתהיה בלתי נשכחת לכל מי שמגיע. זה גם מציע הזדמנות לתקשר עם האורחים בדרכים חדשות ומרגשות. חדרי בריחה ניידים מוקמים לרוב בדירה או בחלל משרדים, אך ניתן גם להתאים אותם כך שיתאימו לכל חלל זמין של אירועים. המשמעות היא שאפשר להזמין אותם לאירועי בר מצווה בכיף.

כמה עולה להזמין חדר בריחה נייד בר מצווה?

עלות הזמנת חדר בריחה נייד לאירוע בר המצווה שלכם אינה זהה לעלות הזמנת חדר בריחה לאירוע חברה. הסיבה היא שאתם לא מחפשים להרוויח כסף מחדר הבריחה, אלא להשתמש בו כאפשרות בילוי בבר המצווה שלכם.

אז, במקרה זה, העלות תהיה תלויה בכמה אנשים תרצו שיהיו בחדר בכל עת. לחלק מהספקים יש גודל הזמנה מינימלי בעוד שאחרים לא. גם צריך לקחת בחשבון את דמי השכרת הציוד, אשר תלויים במספר השחקנים ובסוג המשחק שאתם רוצים לשחק. באופן כללי, מחיר הזמנת חדר בריחה נייד בר מצווה יכול לנוע בין 550 ₪ ל-1,500 ₪ ומעלה.

טיפ מאיתנו, קבלו מס' הצעות מחיר כדי להשוות ביניהן.

כיצד נבחר חדר בריחה נייד לילדים
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email