חדר בריחה נייד יום הולדת

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

תקופת הקורונה בה לא יכולנו לצאת מהבית גרמה לכולנו לנסות לחשוב מחוץ לקופסא, להמשיך בחיים הרגילים שלנו בצורה קצת שונה. חדרי בריחה מאז ומתמיד היו נושא מאוד חם בכל הנוגע לבילויים משותפים לכל הגילאים. חדרי בריחה מתאימים למשפחות, לזוגות, לחברים, פשוט צריך לבחור את הקונספט הנכון. חדר בריחה נייד יום הולדת הוא אחד הפתרונות הטובים ביותר לתקופה הזאת וגם, מתאים למקרים בהם אתם לא כל כך רוצים לצאת מהבית מכל סיבה שהיא. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על חדר בריחה נייד יום הולדת.

מה זה?

חדר בריחה נייד הוא משחק אשר מתאפיין בחידות ומשימות מהתוכן של אותו קונספט שבחרתם. מדובר על חידות שכל פיתרון של אחת החידות יוביל אתכם להתקדם עוד שלב במשחק. אין הגדרה מוחלטת לז'אנר של חדרי הבריחה, חלקם יכולים להיות אימה, הרפתקאות וכן הלאה. חדרי בריחה ניידים יכולים להגיע עד אליכם הביתה או להיות באזור מסוים ופתוח כמו יערות, פארקים וכל מקום בו תרצו לחגוג את יום ההולדת שלכם. היתרון של חדר בריחה נייד הוא שאתם יכולים להיות יותר מכמות המשתתפים האפשרית בחדר בריחה סטנדרטי.

חדר בריחה נייד יום הולדת הוא אחד הפתרונות הטובים ביותר לתקופה הזאת וגם, מתאים למקרים בהם אתם לא כל כך רוצים לצאת מהבית

מתנה מושלמת ליום הולדת

הבחירה של חדר בריחה נייד יום הולדת היא בחירה מאוד ייחודית. הילד שלכם או חבר שלכן עומד לחגוג יום הולדת בקרוב ואתם מנסים לחשוב על רעיון יוצא דופן כדי להפתיע אותו. לא משנה אם הילד בן 12 או בן 20, חדר בריחה יכול להיות מותאם לכל הגילאים רק חשוב לבחור את הקונספט הנכון. כולנו מכירים את הדרך בה חדרי בריחה עובדים, אז למה שלא תביאו את חדר הבריחה אליכם הביתה? בדרך הזאת תוכלו לשמור על גיבוש בין כל המשתתפים, ליצור אפילו תחרויות בין 2 קבוצות שונות ואם צריך, יגיע אליכם מפעיל עד לבית. חדר בריחה נייד יום הולדת היא בחירה מאוד מיוחדת עבור כל אירוע יום הולדת לכל הגילאים.

הבחירה של חדר בריחה נייד יום הולדת היא בחירה מאוד ייחודית בתור אטרקציה ומתנה

יום הולדת לכל הכיתה

הילד שלכם עומד לחגוג יום הולדת בקרוב ואתם רוצים להזמין את כל הכיתה. יש לכם רעיונות לאיך להעביר את הזמן עם כמות גדולה של ילדים? בדרך כלל, ימי הולדת יהיו מלאים בהפעלות שאתם צריכים לטרוח מאוד כדי לייצר משהו מעניין עבור ילדים קטנים או מצד שני לבחור בליצן או מפעיל אחר שיהיה שם לכשעה עד שעה וחצי במחיר שלא בטוח שאתם רוצים לשלם. חדר בריחה נייד יכול להעביר לכם את היום הולדת בצורה הכי חוויתית שיש. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם החברה הנכונה, החברה תגיע אליכם ותחלק את הכיתה לקבוצות קטנות כדי שכולם יוכלו לקחת חלק במשחק. יש סוגים שונים של חדרי בריחה ולכל חדר בריחה יש את הקונספט שלו, אתם תבחרו את הקונספט המתאים ביותר.

חדר בריחה נייד יום הולדת היא בחירה מאוד מיוחדת עבור כל אירוע יום הולדת ומתאים לכל הגילאים

בדרך כלל, עבור ילדים ניתן יהיה לחלק את חדר הבריחה גם למשחקי תפקידים בין כל חברי הקבוצה. בדרך הזאת, כל מתמודד יקבל את החלק שלו בהפעלה בצורה שווה. יהיה על הילדים להפעיל את המוח תוך כדי התחרות כדי לצלוח את כל החידות והמשימות שיש להם בדרך. החידות מחולקות לנושאים שונים, חלקן קשורות באופן ישיר לתוכן של חדר הבריחה, חלקן יהיו פאזלים, מצא את ההבדלים ועוד… כמובן, יש את החלק הסטנדרטי והקשה של חדרי הבריחה והוא למצוא את הפיתרון בעזרת רמזים שמסתתרים במקום.

כאשר מדברים על חדר בריחה נייד יום הולדת, אנחנו מדברים על משחק חוויתי לכל הכיתה

איך זה עובד?

חדר בריחה נייד יום הולדת יכול לעבוד בשתי צורות. יש חדרי בריחה אשר מיועדים למבוגרים בהם אתם מקבלים את חדר הבריחה לזמן מוגבל עם משלוח עד אליכם. לרוב יהיה מדובר על קופסא אותה אתם צריכים לפתוח ולפתור את כל השאלות שיש במקום. כאשר מדובר על הפעלה ליום הולדת בדרך כלל יגיע נציג מטעם חדר הבריחה והוא יעביר לכם את ההפעלה. זה מתחיל בהסבר מפורט על הלך המשחק, חוקים, זמנים והדרכות שונות הקשורות בנושא חדר הבריחה. לאחר מכן, הנציג יחלק אתכם לקבוצות ויפעיל לכם טיימר לסיום המשחק. יש אפשרות גם שלילד היום הולדת יהיה תפקיד משמעותי והוא יפקח על הנעשה עם הנציג.

היתרון הגדול של חדר בריחה נייד יום הולדת הוא שאתם יכולים לבחור מתוך מגוון רחב מאוד של אפשרויות

יתרונות

  1. נסיעה – חדרי בריחה נמצאים בכל הארץ, אבל יכול להיות שחדר הבריחה הספציפי שאתם רוצים נמצא במקום רחוק מכם. זה מאלץ אתכם או לנסוע למרחקים ארוכים כדי להנות מהשהות שלכם בחדר הבריחה הזה או לוותר ולהתפשר על חדר בריחה שאתם תלכו אליו. כאשר מדובר על חדר בריחה נייד, חדר הבריחה מגיע עד אליכם כמעט באותו מחיר.
  2. פקקים – אם כבר דיברנו על נסיעה, כאשר אתם נוסעים לחדר בריחה לפעמים משך זמן הנסיעה יכול לקחת יותר זמן מהשהות שלכם בחדר הבריחה עצמו בגלל הפקקים וחיפוש אחר חניה. אם אתם רוצים להנות מאותה חוויה של חדר בריחה ללא שום פקקים וחניות, תוכלו להזמין את חדר הבריחה עד אליכם.
  3. ייחודיות – כאשר מדברים על חדר בריחה נייד יום הולדת, אנחנו מדברים על משחק חוויתי לכל הכיתה אשר גם מחכים אותם וגם הופך את היום הולדת של הבן שלכם למיוחדת בהשוואה לשאר. כמו כן, במקום שהילדים ישחקו במשחקי מחשב לאורך כל היום הולדת, אולי יהיה יותר נכון להרחיק אותם מהמסכים ולהעניק להם חוויה מלמדת וכיפית.
  4. מגוון – היתרון הגדול של חדר בריחה נייד יום הולדת הוא שאתם יכולים לבחור מתוך מגוון רחב מאוד של אפשרויות. אתם לא צריכים להתפשר על קונספט מסוים בגלל שהוא קרוב לכם, אתם יכולים להנות מכל המגוון באופן זמין בהזמנה ישירה באתר, ללא המתנה. מוטב לציין, רצוי להזמין כשבוע לפחות מראש ולתאם תאריכים מול המקום.
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email