חדרי בריחה בישראל

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

אחד הטרנדים החמים ביותר הם חדרי בריחה בישראל, טרנד שהתפתח רבות בשנים האחרונות בארצנו. חדרי הבריחה מהווים אלטרנטיבה למקומות הבילוי המוכרים כמו הברים, המסעדות, אולמות הקולנוע והתיאטרון, תוך כדי שהם גורמים למשתתפים לחשוב יחד, לתקשר בצורה טובה יותר והכי חשוב להנות מבילוי קצת אחר. ניתן למצוא חדרי בריחה בישראל במגוון רב של נושאים ומגוון רב של רמות קושי באיזורים השונים של הארץ כאשר מי שמרכז את הנושא בצורה טובה הוא המרכז לחדרי בריחה. בעזרת המרכז לחדרי בריחה תוכלו לבחור את החדר שמתאים לכם בצורה הטובה היותר כאשר דרך המערכת של האתר ניתן למיין ולסנן אותם וכך לבחור את חדר הבריחה שיענה על הצרכים שלכם בצורה מיטבית. 

למי מתאימים חדרי בריחה בישראל ?

ישנם אנשים רבים שטוענים כי חדרי הבריחה מתאימים בעיקר לאוכלוסיה צעירה החל מילדים מתבגרים ועד צעירים בגילאים השונים. בפועל הדבר הפוך לגמרי שכן חדרי בריחה יכולים להוות בילוי עבור אוכלוסיות בכל הגילאים החל מגילאים צעירים מאוד ועד אוכלוסיות מבוגרות מאוד. כל שעליכם לעשות על מנת שגם אתם תוכלו להינות מחדר הבריחה אליו אתם הולכים הוא להתאים את רמת הקושי של החדר אל האוכלוסיה שעתידה להשתתף במשחק. לדוגמא אם אתם קבוצה של מבוגרים שמעולם לא בילתה בחדרי בריחה בישראל קודם לכן, ייתכן וכדאי לבחור בחדר בריחה ברמת קושי של מתחילים. 

מהם רמות הקושי של חדרי הבריחה בישראל?

ישנן מספר רמות קושי של חדרי בריחה כאשר ניתן לסווג כל חדר בריחה ואת המשחק שלו ברמת קושי אחרת. רמת קושי של מתחילים תתאים ככל הנראה לשחקנים או קבוצות חדשות שלא התנסו עדיין במשחק בחדרי בריחה. באם כבר ביליתם בעבר בחדר בריחה ברמת קושי של מתחילים ככל הנראה הגיע הזמן לעלות את רמת הקושי אבל חשוב מאוד לא לקפוץ מעל הפופיק ולכן כדאי לבחור בחדר בריחה ברמת קושי בינונית. אם כבר ביקרתם בחדרי בריחה מספר רב של פעמים ואתם מרגישים שהחידות קטנות עליכם והמשחק מסתיים מוקדם מידי, כנראה שהגיע הזמן עבורכם להתחיל ללכת לחדרי בריחה ברמת קושי קשה יותר של שחקנים מתקדמים. המרכז לחדרי בריחה משווה בין חדרי בריחה בצורה טובה ויעילה כך שתוך זמן קצר תוכלו לבחור חדר בריחה שיענה על הצרכים שלכם בהיבט של רמת קושי. 

מה המחיר של חדרי בריחה בישראל?

המחיר של חדרי בריחה בארץ משתנה מחדר לחדר ומאיזור לאיזור ותלוי בעיקר במספר המשתתפים שיגיעו לחדר כדי להשתתף במשחק. המחיר של קבוצה גדולה של עשרה משתתפים תנוע בין 90-100 ש״ח למשתתף בעוד שהמחיר עבור משחק של עד שישה משתתפים תעלה לנו בין 100-120 ש״ח. חדר בריחה לקבוצות קטנות או זוגות יעלה לנו כ-130 ש״ח למשתתף.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email