חדר בריחה יומולדת

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

אחת האטרקציות היותר מרעננות של השנה האחרונה היא חדר בריחה ליומולדת היות והיא יכולה לשלב בין בילוי לא שגרתי ובילוי מעניין שמעורר חשיבה מחוץ לקופסא. אנו רואים יותר ויותר אירועי יומולדת נוטשים את הברים ובתי הקפה ומחפשים אטרקציה מעט שונה, כזו שתשלב בין מספר המשתתפים הרצוי לנו, תייצר חוויה בלתי נשכחת וגם נצטרך לפעול בה ביחד בתור קבוצה. 

מדוע לבחור בחדר בריחה ליומולדת?

ישנם מגוון רב של סיבות מדוע כדאי לנו לבחור בחדר בריחה בתור האטרקציה ליומולדת שלנו כאשר בראש ובראשונה היא ייחודית ומקורית. לא רבים האנשים שלוקחים את חבריהם לחדר בריחה ביום ההולדת שלהם והדבר בהחלט יוצר אפקט של מקוריות ביום ההולדת שלכם. 

מעבר לכך ניתן לשלב את חדר הבריחה עם מסעדה או בר שכן קודם כל יוצאים לחדר הבריחה יחדיו, צוברים חוויות מצחיקות ומעניינות ואחר כך הולכים לצחוק יחדיו על המאורע עם כוס בירה ביד. מעבר לכך כאשר אנו יוצאים רק למסעדה, בר או מסיבה ביום ההולדת שלנו אנחנו לעיתים עלולים לפספס חלק מן האורחים או לא לשוחח עימם זמן רב אך כאשר אנו הולכים יחדיו קודם לכם לחדר בריחה, בו התקשורת בין כלל המשתתפים צריכה להיות במיטבה אנו משוחחים עם כולם וחווים את החוויה של חדר הבריחה יחדיו. מעבר לכך לשעה אחת כולם עוזבים את הטלפונים הניידים, משוחחים ביניהם ופותרים יחד את התעלומה של חדר הבריחה אליו הגענו. 

איך נבחר חדר בריחה ליומולדת?

אז קודם כל חשוב לציין כי את חדר הבריחה יש להתאים באופן מיטבי עבור האירוע על מנת שנוכל להנות ממנו כמו שצריך. ההתאמה צריכה קודם כל להיות לפי מספר המשתתפים שעתידים להגיע היות ויש חדרי בריחה שמתאימים למספר רב של משתתפים בעוד אחרים מתאימים למספר מצומצם של משתתפים ויש לוודא את זה מבעוד מועד. 

לאחר מכן חשוב להתאים את רמת הקושי של חדר הבריחה לרמה בה אנו מעוניינים שכן במידה ואנו רוצים משהו קליל כדאי שנבחר ברמת קושי של מתחילים אך במידה  ומגיעים ליום ההולדת שלנו אנשים שהולכים על בסיס קבוע לחדרי בריחה וכך גם אנחנו ייתכן שנעדיף רמת קושי גבוהה יותר. אנחנו במרכז לחדרי בריחה נדאג להתאים עבורכם את חדר הבריחה האולטימטיבי שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר על פי הפרמטרים שתתנו לנו. 

מה המחיר של חדר בריחה ליומולדת?

המחיר של חדר בריחה ליומולדת משתנה ותלוי כמובן בסוג החדר, מספר המשתתפים ובאיזור בו נמצא חדר הבריחה. ככלל עלות של חדר בריחה ל-12 משתתפים ומעלה תנוע בין 80-100 ש״ח עבור משתתף. במידה ונבחר בחדר בריחה קטן יותר עבור עד 10 משתתפים המחיר ינוע בין 100-120 ש״ח וחדר בריחה המתאים לעד 6 אנשים יעלה בין 120-130 ש״ח.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
די ג'י לאירועים

DJ הוא אדם שמשלב מוזיקה מוקלטת עם נגינה חיה בזרימה מתמשכת של קצב, או פשוט פעולת השמעת מוזיקה מתקליטים, תקליטורים