חדר בריחה לזוגות

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

אין ספק שחדרי בריחה הם בין הטרנדים החמים של השנים האחרונות ואם יש דבר אחד שניתן לומר עליהם זה שהם מתאימים לכל אחד. כיום יש מגוון רב של חדרי בריחה ברחבי הארץ כאשר כל חדר בריחה מספר סיפור משלו, לכל חדר בריחה משימה משלו כאשר כמובן יש גם דרגות קושי שונות על מנת שחדר הבריחה יתאים למגוון רב של אוכלוסיות. לאחרונה אנו נתקלים גם בהרבה מאוד חדרי בריחה לזוגות עקב צורך שהתעורר בקרב זוגות שרוצים לצאת לחדר בריחה בתור בילוי. רוב חדרי הבריחה מתאימים לקבוצות קטנות בעיקר על מנת ליצור חוויה בקרב קבוצות קטנות של חברים או משפחה אך חדר בריחה לזוגות הוא בהחלט דבר שיכול לגוון את השגרה של הזוג. 

יתרונות של חדר בריחה לזוגות

לחדר בריחה לזוגות יש מגוון רב של יתרונות כאשר בראש ובראשונה יש את היתרון של המקוריות. יציאה לבילוי בחדר בריחה מהווה שבירת שגרה עבור הרבה מאוד זוגות ומחליפה באופן מאוד מעניין את הבילוי המשותף במסעדה או בבית קפה. בחדר הבריחה הזוג יותר אינטראקציה מעט שונה ועל הזוג לחשוב ביחד בצורה מקורית ואף חשיבה מחוץ לקופסא. מעבר ליתרון של בילוי מקורי ושובר שגרה, הזוג שמגיע לחדר הבריחה עובד על התקשורת שלו בצורה מעט שונה מהתקשורת היום יומית שלו שעוסק בדרך כלל בענייני שגרה. הפעם הזוג צריך להתנסות בתקשורת של פתרון בעיה או פתירת תעלומה, דבר שהזוגות לא מתנסים בהם ביום יום. מעבר לכך על הזוג לחשוב יחד על מנת לפתור את הבעיה ויחד הם יוצרים חוויה משותפת מצחיקה, מרתקת ומעניינת מאוד עבורם שבעתיד יסתכלו עליה בתור חוויה מקרבת מאוד. 

כמה עולה חדר בריחה לזוגות?

המחיר של חדר בריחה לזוגות ינוע בדרך כלל בין 120 ש״ח למשתתף ועד כ-140 ש״ח עבור משתתף. המרכז לחדרי בריחה מציע לכם מגוון רב של חדרי בריחה כאשר בין היתר תוכלו לבחור את חדרי הבריחה שלכם על פי איזור, כך שאם אתם למשל באיזור תל אביב תוכלו לחפש במרכז לחדרי בריחה את כל חדרי הבריחה הרלוונטיים עבורכם בתל אביב ובין היתר כמובן ניתן לבחור חדרי בריחה לזוגות או לקבוצות גדולות יותר. המרכז מציע לכם גם סינון של חדרי הבריחה על פי הנושא שלהם וכמובן גם על פי רמת הקושי, שכן לעיתים זוגות מתחילים יעדיפו לבחור בחדר בריחה ברמת קושי נמוכה יותר שמתאימה למתחילים וזוגות שהולכים באופן קבוע לבילוי בחדרי בריחה יעדיפו לחפש חדר בריחה ברמת קושי מתקדמת יותר. אנו למעשה מציעים לקהל לקוחותינו לבחור עבורם את חדר הבריחה האולטימטיבי על פי מגוון רב של פרמטרים אותם אנו מעדכנים באופן קבוע על כל חדר בריחה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
די ג'י לאירועים

DJ הוא אדם שמשלב מוזיקה מוקלטת עם נגינה חיה בזרימה מתמשכת של קצב, או פשוט פעולת השמעת מוזיקה מתקליטים, תקליטורים