חדר בריחה נייד ליום הולדת

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

חושבים על אירוע מיוחד שאף אחד לא ישכח? חדרי בריחה תמיד היו סיבה למסיבה, אבל מה קורה כאשר יש לכם יותר משישה מוזמנים? חדרי בריחה סטנדרטים יהיו מוגבלים בכמות המשתתפים ככה שכרעיון לימי הולדת, זה די יורד מהפרק. אבל לפני שאתם מתחילים לחשוב על רעיונות אחרים, יש לנו הצעה בשבילכם – חדר בריחה נייד. חדרי בריחה ניידים בנויה בצורה אחרת מאשר מה שאתם רגילים וגם הם מתאימים לכמות משתתפים גדולה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על חדר בריחה נייד ליום הולדת.

מה זה חדר בריחה נייד?

חדר בריחה נייד בנוי על אותו קונספט של חדר בריחה רגיל, אתם מקבלים חידות ומשימות וכל משימה שאתם פותרים מובילה אתכם לשלב הבא עד לסיום המשחק. יש לכם כשעה על למציאת הפיתרון הסופי, ובמקרה בו לא הספקתם לענות על כל המשימות נכשלתם… ההבדל בין חדר בריחה נייד ובין חדר בריחה רגיל יבוא לידי ביטוי בניידות, כמות המשתתפים ואופן ההפעלה. במקום לנסוע לחדר הבריחה, להיתקע בפקקים ושעה לחפש אחר חניה, חדר הבריחה יכול להגיע אליכם. ניתן לקיים הפעלות של חדרי בריחה בבית, במקומות חיצוניים ועם מפעיל או בלי מפעיל. במקרה בו בחרנו להקים חדר בריחה נייד במקום חיצוני כמו פארק או חצר בית, אנחנו נדע להתאים את הקונספט של חדר הבריחה למקום בו אנחנו נמצאים תוך מתן דגשים לגבי בטיחות במקום. כמו כן, בעוד שחדר בריחה רגיל יכול להכיל בדרך כלל עד שישה משתתפים, כאשר מדובר על חדר בריחה נייד ליום הולדת או כל אירוע אחר, כמות המשתתפים היא כמעט ולא מוגבלת. מה שעושים למעשה הוא חלוקה לכמה קבוצות ובכך, כולם יכולים להשתתף במשימה.

, כאשר מדובר על חדר בריחה נייד ליום הולדת או כל אירוע אחר, כמות המשתתפים היא כמעט ולא מוגבלת

למי זה מתאים?

חדר בריחה נייד ליום הולדת יכול מאוד להתאים לילדים, אך גם מתאים למבוגרים ולכל המשפחה. פעילות של חדר בריחה היא לא מוגבלת בגיל, כל מה שצריך לעשות הוא למצוא את הקונספט הנכון ביותר עבורכם. לכל חדר בריחה יש את הקונספט שלו וגם את דרגות הקושי, התאמת חדר הבריחה יכולה להיות באמצעות החברה ממנה אתם רוצים לקבל את השירות. מדובר על חוויה שמאוד מתאימה לימי הולדת כיתתיות ואפילו יום הולדת בבית עם המשפחה. כל מי שרוצה לצאת מהקופסא יכול להזמין חדר בריחה נייד ליום הולדת.

חדר בריחה נייד ליום הולדת יכול מאוד להתאים לילדים, אך גם מתאים למבוגרים ולכל המשפחה

מחיר חדר בריחה נייד ליום הולדת

המחיר אותו נשלם עבור חדר בריחה נייד ליום הולדת תלוי במספר גורמים, הגורם הראשון הוא כמות המשתתפים. בעוד שחדר בריחה רגיל יהיה עד שישה משתתפים, חדרי בריחה ניידים יכולים להגיע לכמות משתתפים גדולה יותר ואף יכולים להתאים לכיתה שלמה. המחיר אותו נשלם עבור חדר בריחה רגיל עד שישה משתתפים יהיה עד 120 ש"ח לרוב. המחיר אותו נשלם עבור חדר בריחה נייד יהיה נמוך יותר, ככל שיש יותר משתתפים המחיר לאדם יורד. המחירים נעים בטווח רחב והם כוללים את שירותו של מפעיל, הובלה של הציוד והקמתו. המחירים בדרך כלל נעים בין 50 ש"ח לראש ומעלה אך יש מקרים חריגים. כדי לקבל הצעת מחיר מתאימה עליכם לציין בפני החברה את כמות המשתתפים, המקום בו אתם נמצאים וקונספט חדר הבריחה שאתם יכולים לבחור מתוך האתר. לאחר מכן, תקבלו הצעת מחיר מדויקת.

המחיר אותו נשלם עבור חדר בריחה נייד ליום הולדת תלוי במספר גורמים, הגורם הראשון הוא כמות המשתתפים

טיפים לבחירת חדר בריחה נייד

  1. בחירת קונספט – יש היצע רחב מאוד של חדרי בריחה ולכן, קשה מאוד לשים את האצבע על חדר הבריחה המתאים. הדרך הטובה ביותר לבחור את הקונספט שמתאים לכם הוא על ידי סינון. תחילה תוכלו לסנן בהתאם לז'אנרים. לדוגמא, אתם יכולים לבחור בין אימה, הרפתקאות, חדרי בריחה מצחיקים, מסתורין ועוד.
  2. מידע – לכל חדר בריחה יש את המידע אשר נמצא מאחוריו ולכן חשוב להכיר את חדר הבריחה אותו בחרתם. תוכלו לחפש המלצות באינרטנט לקבל פידבק על הקונספט אותו אתם רוצים ליום ההולדת. יש לשים לב האם מדובר על חדר בריחה נייד או נייח.
  3. התאמה – בחרו חדר בריחה אשר מתאים לגילאים שנמצאים במקום. כאשר מדובר על חדר בריחה נייד ליום הולדת אנחנו נרצה לבחור חדר בריחה המתאים לגיל הכיתה. אם מדובר על אירוע משפחתי, נוכל לבחור חדר בריחה אשר מתאים למשפחה או להתמקד רק בילד היום הולדת מבחינת ההתאמה. כמו כן, חשוב להדגיש בפני חדר הבריחה אם יש מוגבלות כלשהי לאחד מהמשתתפים, אם מדובר על הריון או מוגבלות פיזית כלשהי כדי שהמקום יוכל להתאים את חדר הבריחה לכולם באופן שווה.
  4. דרגת קושי – בחירת דרגת קושי צריכה להיות לא מותאמת רק לגיל של המשתתפים אלא גם לניסיון שיש להם בחדרי בריחה. אם מדובר על חדר בריחה בפעם הראשונה, יהיה רצוי לבחור דרגת קושי קלה עד בינונית. עם זאת, כאשר יש לכם כבר רזומה עשיר בחדרי בריחה הגיע הזמן לאתגר את עצמכם עוד קצת ולבחור דרגת קושי קשה עד קשה מאוד.
  5. מיקום – בחירת מיקום חדר בריחה נייד ליום הולדת חייב להיות שקול בעיניכם. המקום צריך להיות בטיחותי ואם מדובר על אירוע לילי, חשוב לדאוג לתאורה מתאימה. כמו כן, כאשר מדובר על ימי הקיץ אנחנו לא נרצה להשאיר את הילדים שלנו או כל אחד ממשתתפי האירוע תחת השמש ולכן, נבחר מקום מוצל לארגן בו את האירוע.
  6. בחירת חברה – היום יש היצע רחב מאוד של חברות אשר מציעות חדר בריחה נייד ליום הולדת. עליכם לבחור בחברה שיש לה מוניטין טוב, ניסיון עם גילאי היום הולדת, עם ילדים וכמו כן, מגוון רחב של בחירה.
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
די ג'י לאירועים

DJ הוא אדם שמשלב מוזיקה מוקלטת עם נגינה חיה בזרימה מתמשכת של קצב, או פשוט פעולת השמעת מוזיקה מתקליטים, תקליטורים