חדר בריחה נייד למשפחה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

חדר בריחה נייד למשפחה הוא חדר בריחה שיכול להתאים לאירועים שונים ואפילו בשביל בילוי משותף לצורך גיבוש משפחתי. למען האמת, יותר קשה לבחור חדר בריחה לכל המשפחה מכיוון שמדובר על טווח גילאים שונה. עם זאת, יש מקומות מקצועיים אשר יודעים להתאים חדרי בריחה לכל המשפחה ואפילו לשמור על תחרות בריאה בין כל המשתתפים. חדרי בריחה שאינם ניידים יהיו חדרים בריחה של בין 2 עד 6 משתתפים, לרוב יהיה מדובר על קונספט מסוים בלבד והמבחר אינו גדול. לכן, יהיה קשה למצוא חדר בריחה לכל המשפחה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על חדר בריחה נייד למשפחה.

מה זה חדר בריחה נייד?

חדר בריחה נייד, כשמו כן הוא. מדובר על חדר בריחה שאתם לא צריכים להגיע אליו אלא הוא אליכם. חדרי בריחה ניידים מאפשרים לנו להנות ממגוון יתרונות שלא ניתן למצוא במקומות האחרים. היתרון הראשון הוא שאנחנו יכולים למצוא חדרי בריחה לכמות גדולה של משתתפים. אם אתם רוצים לצרף את כל המשפחה המורחבת לחוויה בלתי נשכחת, יהיו חדרי בריחה שיתאימו לכך. למען האמת, יש היום חדרי בריחה שיכולים להתאים לעשרות אנשים, זאת בניגוד לחדרי בריחה סטנדרטים שיהיו מתאימים לעד 6 משתתפים.

חדרי בריחה ניידים יכולים להיות מוקמים בכל מקום בו תבחרו. חשוב להדגיש, לא מדובר בהפחתה כלשהי באיכות החומר שאתם מקבלים. חברה מקצועית תגיע עד אליכם עם כל הפריטים הרלוונטיים לקונספט אותו בחרתם והם יקימו חדר בריחה במקום בו אתם נמצאים. בדרך כלל יתלווה מפעיל לכל התהליך הזה והוא ינצח על האירוע. עוד יתרון של חדר בריחה נייד הוא שבשל כמות המשתתפים שיש ברוב המקרים המחיר יהיה נמוך יותר לראש. חדר בריחה נייד למשפחה יכול להתאים לימי משפחה, ימי הולדת ולסופי שבוע.

חדר בריחה נייד למשפחה הוא חדר בריחה שיכול להתאים לאירועים שונים ואפילו בשביל בילוי משותף לצורך גיבוש משפחתי

איך זה עובד?

חדר בריחה נייד למשפחה עובד בצורה דומה לחדרי הבריחה שאתם מכירים. בתור התחלה, תוכלו לגשת לחברה ממנה אתם בוחרים לקבל את השירות ולבדוק את היצע האפשרויות שיש לה דרך אתר הבית. תוכלו למצוא שם ז'אנרים שונים של חדרי בריחה, החל מאימה ועד לקומדיה. כמו כן, יש חדרי בריחה רבים אשר מבוססים על סיפורים או סרטים שאתם בוודאי מכירים. לאחר שבחרתם את קונספט האירוע הגיע הזמן ליצור קשר עם החברה ולהדגיש בפניה את כל הפרטים החשובים. בתור התחלה, כמות המשתתפים היא מה שאתם צריכים לציין בפני החברה. לאחר שציינתם את כמות המשתתפים חשוב לציין גם גילאים אם לא נשאלתם.

כעת, חדר הבריחה הוא הרי נייד ולכן, עליכם לבחור מקום בו תרצו להקים את חדר הבריחה. תוכלו לבחור בכל מקום שעולה בראש שלכם, אבל יש תנאים מסוימים שחייבים לעמוד בהם. חשוב לבחון שבמקום בו אתם רוצים לקיים את האירוע יש תאורה כדי לשמור על הביטחון של כל המשתתפים. אם מדובר על ימי הקיץ רצוי לוודא שיש מקום מוצל בו אפשר להקים את חדר הבריחה. כמו כן, המחיר ישתנה בהתאם למקום בו אתם נמצאים וחברות מקצועיות יעניקו שירותים בכל הארץ.

חדר בריחה נייד למשפחה עובד בצורה דומה לחדרי הבריחה שאתם מכירים

מרגע הגעת בעל המקצוע יהיה עליו להקים את האירוע במועד שנקבע. בתור התחלה אתם תקבלו הדרכות לגבי איך עומד לעבוד חדר הבריחה, מה התפקיד של כל אחד ומה המשימה המוטלת עליכם. יהיה לכם מספר משימות, חידות ופאזלים שאתם תצטרכו לפתור תוך שעה. בשעה הזאת אתם גולשים לעולם דמיוני בהתאם לקונספט שבחרתם, תוכלו להיות חוקרים ואפילו דמויות מסרטים. במהלך הפעילות תוכלו לקבל רמזים שיובילו אתכם לפיתרון הסופי והמטרה שלכם היא לסיים את חדר הבריחה כמה שיותר מוקדם כדי לשבור שיא. כאשר מדובר על כמות גדולה של משתתפים אתם תחולקו לקבוצות ובכך, התחרות גדלה.

חדר בריחה נייד למשפחה מחייב אתכם לעבוד בצוות ובצורה בה כל אחד מקבל את המקום שלו כדי לצלוח את המשימה.

מה מיוחד בחדרי בריחה לכל המשפחה?

  1. צוות – חדר בריחה נייד למשפחה מחייב אתכם לעבוד בצוות ובצורה בה כל אחד מקבל את המקום שלו כדי לצלוח את המשימה. מדובר על עבודה מאוד מלכדת עבור המשפחה, למעשה יש משפחות רבות אשר הפכו את חדרי הבריחה לבילוי משפחתי קבוע כדי לשמור על ליכוד וגיבוש משפחתי. בצוות לכל אחד יש תפקיד והתפקיד של הילד שלכם תלוי בשלכם ולהפך, זה נותן לכל אחד את המקום שלו בעבודה הרמונית.
  2. ביטחון – החוויה שהילד עובר שונה מאשר החוויה של ההורה. חדר בריחה נייד למשפחה מקנה לילד שלכם ביטחון עצמי ומעניק לו אחריות. על הילד שלכם יהיה לפתור משימות, חידות ותוך כדי הוא יקבל את החיזוקים שמגיעים לו מההורים ומהמשפחה. הילד לומד לעבור אתגרים, הדימוי העצמי עולה וכמובן, הוא רואה שיש מי שמאמין בו.

חדר בריחה נייד למשפחה מקנה לילד שלכם ביטחון עצמי ומעניק לו אחריות

רמת קושי

רמות הקושי של חדר בריחה נייד למשפחה משתנה בהתאם לבחירה שלכם, אך אנחנו נעזור לכם להתאים את הבחירות שלכם בהתאם לגילאים. רמת הקושי יכולה להיות קלה עד קשה מאוד, אך אנחנו ממליצים לא לבחור ברמה הקשה ביותר כאשר יש ילדים קטנים בסביבה. המטרה שלכם בתור הורים היא לאו דווקא לצלוח את המשימה אלא לשתף פעולה עם הילדים ולהיות קשובים אליהם. יכול להיות שהילדים שלכם אפילו יפתיעו אתכם ויצלחו משימות שאתם לא הצלחתם, לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו.

רמת הקושי היא לא הבעיה פה, מה שנדרש באמת היא הקשבה. ללא הקשבה יהיה לכם מאוד קשה לצלוח את המשימות. למרות שמדובר על זמן קצוב, תנו לכל אחד את המקום שלו להביע דעה וזה מה שיהפוך את היעילות שלכם להרבה יותר גבוהה. תוכלו גם להתפצל בחדר הבריחה ככה שכל זוג יתקדם בצורה אחרת במשחק או יחפש את הרמזים הנכונים להמשך.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email