חדר בריחה נייד ילדים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

חדר בריחה נייד ילדים הוא חדר בריחה אשר מותאם לגילאים צעירים יותר. בדרך כלל, הגילאים המתאימים לחדרי בריחה עבור ילדים יהיו מ-12 ומעלה. עם זאת, יש מקומות אשר מציעים גם שירותים לגילאים צעירים יותר. חדרי בריחה יכולים להיות עבור הפעלות שונות, ימי חברה, גיבושים, ימי הולדת, בת מצווה או בר מצווה וכן הלאה. מדובר על קונספט מאוד ייחודי אשר יכול להתפרש לכיוונים שונים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על חדר בריחה נייד ילדים.

איך זה עובד?

חדר בריחה נייד ילדים יכול לעבוד בצורות שונות. האפשרות הראשונה והסטנדרטית היא להגיע למקום בו נמצא חדר הבריחה ולמעשה, לקבל את ההפעלה במקום הייעודי. כאשר אנחנו מדברים על חדר בריחה נייד ילדים, יש שוני עיקרי והוא שאתם יכולים לבחור בדיוק איפה עומד להיות חדר הבריחה. מה זה אומר? אתם יכולים לקיים את חדר הבריחה בבית שלכם, בפארק או בכל מקום בארץ אשר תואם עם החברה המבצעת. חדרי הבריחה יכולים להגיע בצורות שונות, אם זה אוהלים, אם זה להשתמש במה שהשטח נותן לנו, קירות ועוד. התפקיד שלכם הוא לבחור את הקונספט המתאים לגיל הילד בעזרת ליווי מקצועי של החברה שלנו.

ההבדל בין חדר בריחה נייד לבין חדר בריחה סטנדרטי יבוא לידי ביטוי גם בכמות המשתתפים. בדרך כלל, עבור חדרי בריחה סטנדרטים כמות המשתתפים תנוע בין שני משתתפים ועד שישה. עם זאת, עבור ילדים אנחנו רוצים משהו יותר שיתופי, במיוחד כאשר מדובר על ימי הולדת. לכן, מה שמייחד חדרי בריחה ניידים הוא שניתן יהיה להשתתף בכמויות גדולות יותר. חדר הבריחה יכול להתאים לכמות של כיתה ואף יותר, תלוי בקונספט בו בחרתם ותלוי בחברה אשר מפעילה את האירוע.

כאשר אנחנו מדברים על חדר בריחה נייד ילדים, יש שוני עיקרי והוא שאתם יכולים לבחור בדיוק איפה עומד להיות חדר הבריחה

כמה זה עולה לכם?

חדר בריחה נייד לילדים הוא מושג שיכול להתחלק להמון מובנים שונים, החל מכמות המשתתפים ועד למיקום בו אתם נמצאים בארץ. המחיר משוקלל על פי מספר רב של פרמטרים, אם המפעיל נמצא במרכז הארץ והפעילות תהיה במקום מרוחק, המחיר עבור שינוע והובלה של הציוד עולה וכך גם המחיר שאתם משלמים. כמו כן, המחיר משתנה בהתאם לכמות המשתתפים. אם אנחנו נשווה את המחיר למחיר של חדר בריחה רגיל נראה שהמחיר נע בין 100 ש"ח ועד 120 ש"ח למשתתף (עד שישה). המחיר לא אמור להיות כזה גבוה עבור חדר בריחה נייד ילדים, המחירים ינועו בטווח נמוך יותר אשר משתנה בהתאם לכמות הילדים.

כמו כן, המחיר שאתם משלמים הוא גם עבור המפעיל אשר מנצח על האירוע. אם נשווה את המחיר הזה למחיר של מפעיל אחר כמו ליצן או קוסם, נראה שהמחיר נמוך באופן משמעותי כי פה אתם מקבלים פעילות קבוצתית, הקמה, הובלה וכן הלאה. יש מקרים בהם לא מדובר על קבוצה, אלא על חדר בריחה נייד ילדים בהזמנה, חדר בריחה שמגיע עד אליכם עבור כל המשפחה ואין מפעיל. המחיר במקרים כאלה גם משתנה בהתאם לקונספט ויהיה לרוב נמוך יותר מאשר חדר בריחה רגיל. הדרך הטובה ביותר למצוא את המחיר המשתלם ביותר הוא על ידי ריכוז של כל האינפורמציה שיש לכם לגבי כמות המשתתפים, קונספט האירוע, מיקום וכך תקבלו הצעת מחיר מדויקת.

המחיר לא אמור להיות כזה גבוה עבור חדר בריחה נייד ילדים

מה הדגשים שלנו?

  1. ביטחון – בחירת המקום היא מאוד חשובה, יהיו מקרים בהם נרצה לבחור לקיים את האירוע בפארק, אבל יהיה מדובר על יום שמשי מאוד. הפעילות של חדר בריחה יכולה לגרום לילדים קצת לשכוח אם שתו או לא. לכן, אנחנו תמיד נרצה לבחור במקום עם צל ולדאוג לכך שכולם שותים ומרגישים כמו שצריך במהלך האירוע.
  2. ערב – בשעות הערב אנחנו גם מקיימים אירועים של חדרי בריחה במקומות פתוחים. כדי שנוכל לקיים את האירוע חשוב לדאוג למקום עם תאורה כדי שחלילה אף אחד לא ימעד ויקבל מכה. כמו כן, אתם צריכים תאורה בשביל לצלוח את חדר הבריחה בנוחות.
  3. תחרות – ילדים הם עם מאוד תחרותי וזה מאוד בא לידי ביטוי בחדרי בריחה. התחרות אצלנו היא חשובה, אבל חשוב לדעת שהתחרות היא לאו דווקא מול הקבוצה נגדכם אלא נגד השעון. אנחנו נדע לכוון את הילדים למצוא את הפתרונות בדרך שקולה ועם הרבה מחשבה כדי שכולם יסיימו את חדר הבריחה לקראת סוף הזמן.
  4. התאמה – בחירת קונספט לאירוע היא בחירה מאוד חשובה. יש לדעת להתאים את חדר הבריחה לילדים ורבים מחדרי הבריחה לא שמים דגש על כך. המטרה שלנו היא לייצר אווירה בטוחה לילד, לתת לו להתאמץ כדי למצוא את התשובה אבל לא להכשיל אותו. התאמת הקונספט לאירוע היא מאוד חשובה. כמו כן, אם מדובר על אירוע של יום הולדת אנחנו רוצים לדאוג לכך שילד היום הולדת יבלוט ויוכל לקבל תפקיד משמעותי באירוע.

יש מקרים בהם לא מדובר על קבוצה, אלא על חדר בריחה נייד ילדים בהזמנה, חדר בריחה שמגיע עד אליכם עבור כל המשפחה ואין מפעיל

מהי רמת הקושי של חדרי הבריחה?

חדרי הבריחה שלנו מחולקים לפי דרגות קושי לכל גיל. תוכלו לבחור בין דרגת קושי קלה, בינונית, קשה וקשה מאוד. לפי גיל הילדים נוכל להתאים את חדר הבריחה בצורה הטובה ביותר. אנחנו לא רוצים להכשיל אותם, אבל גם לא לעשות להם חיים קלים. היום אנחנו רואים שהילדים שלנו נמצאים רוב היום מול המחשב ועד שהם צריכים להפעיל את הראש שלא מול המחשב, כדאי לנצל את זה בצורה המירבית.

חדרי הבריחה הניידים לילדים מטעמינו, מחולקים לפי דרגות קושי לכל גיל. תוכלו לבחור בין דרגת קושי קלה, בינונית, קשה וקשה מאוד

בחירת חברה מקצועית

הדרך הטובה ביותר למצוא את הקונספט המתאים, את המיקום הנכון ושמירה על בטיחות ברמה הגבוהה ביותר היא על ידי בחירת חברה מקצועית אשר תלווה אתכם לאורך כל האירוע. שימו לב מה ניסיון החברה, מוניטין ומגוון אפשרויות שהיא מעניקה.

חדר בריחה נייד לילדים
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email