חדר בריחה בית דגן

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

 

חדר בריחה בית דגןמחפשים חדר בריחה בבית דגן? רוצים להנות מחדר בריחה מעוצב, מרהיב עם מערכת סאונד מטורפת, חידות מעניינות ולהיכנס לשעה אחת לתוך מסע הרפתקאות קסום שכולו יצירתיות ואדרנלין? המרכז לחדרי בריחה הוא הפתרון המושלם עבורכם. בנינו עבורכם מערכת חכמה שמשווה בין חדרי בריחה בבית דגן ובכלל בכל הארץ כדי שתוכלו לבחור את חדר הבריחה המתאים באופן מושלם ומדויק לצרכים שלכם. במדריך הבא נציג בפניכם את חדרי הבריחה המובילים בבית דגן לפי גודל קבוצה, סוג האירוע והקונספטים השונים של חדרי בריחה שמחכים רק לכם לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

 

חדרי בריחה בית דגן לפי סוג האירוע

ניתן לחלק את חדרי הבריחה בבית דגן או לפי קונספט, או לפי גודל הקבוצה או לפי קונספט. כל פסקה במדריך הבא תדבר על סוג אחר של חדרי בריחה בבית דגן וכך בעצם תוכלו להבין מה הכי מתאים לכם.

  1. חדרי בריחה לימי הולדת – בדרך כלל מדובר בחדרי בריחה המתאימים לקבוצות קטנות, בינוניות או גדולות. זו יכולה להיות יומולדת כבר לילדים בגיל 8 ואילך, הכל תלוי ברמת הקושי של חדר הבריחה שאתם מחפשים. אם אתם בני 30 ומחפשים דרך סופר מגניבה לחגוג יום הולדת עם החברים הכי טובים שלכם, גם למטרה הזו אפשר למצוא חדר בריחה בבית דגן שיתן לכם מענה לכל הצרכים.
  2. חדרי בריחה ליציאות – זה לא חייב להיות אירוע ממש, זה יכול להיות יציאה ממש כמו שאנחנו יוצאים לסרט, למסעדה או לבר. חוויה מדהימה, ייחודית ושונה לגמרי ממה שאתם מכירים עד עכשיו והזדמנות להתגבש באמת.
  3. חדרי בריחה לימי כייף וימי גיבוש לעובדים – חברות וארגונים רבים מחפשים דרך מקורית לאפשר לעובדים שלהם לקחת חלק בפעילות אשר שוברת את השגרה וגורמת להם להתחכך אחד עם השני, לבלות, להגבש ולהיות ביחד. אין משימה יותר מגבשת מפתירת חידה בחדר בריחה.

 

לפני שמתחילים, מה זה בכלל חדר בריחה?

אם כבר שמעתם את השם חדר בריחה אבל אתם לא ממש מבינים עד הסוף מה זה אומר, זה הזמן להבין מה זה חדר בריחה או אסקייפ רום. אתם בטח מכירים כבר כמה חברים או קרובי משפחה שכבר הזמינו אתכם לא פעם להצטרף לחוויה בחדר בריחה ואתם לא מצליחים להבין ממה כולם כל כך מתלהבים.

 

חדר בריחה בית דגן להיות השחק הראשי בתוך סרט מדהים

אז חדר בריחה הוא למעשה סוג של משחק הרפתקאות. דמיינו לעצמכם שמכניסים אתכם להיות השחקנים הראשיים בתוך סצנה מסרט הרפתקאות חלומי. סוג של ג‘וני דפ באמצע הסצנה הכי חשובה בסרט. אנחנו מכניסים אתכם לחלל המעוצב בדיוק כפי הסצנה מבויימת בין אם המשימה שלכם היא לפתור תעלומה בתוך מעבדת כימיה משוגעת או לברוח מבית כלא. החדר מעוצב ומשולבים בו אביזרים שיגרמו לכם להרגיש שאתם ממש בתוך הדבר האמיתי. זו ההזדמנות שלכם להשאיר את הסמרטפון בצד, להרגיש כל תא ותא בגוף שלכם מלא באדרנלין ולהתמסר לאחת החוויות שכבשו את העולם בסערה ונמצאת כבר עכשיו כאן בישראל.

 

חדר בריחה בית דגן מה המשימה שלי

בדרך כלל מדובר בקבוצה של חללים כי חדרי בריחה נמצאים ביחד באותו מתחם. אחרי שנכנסתם עליכם להשלים משימה בכדי לצאת אבל זה חייב להיות תוך 60 דקות. החדרים עצמם מרושתים במצלמות, מיקרופונים, סוג של ”האח הגדול“ שמאפשר לנו לשמוע ולראות את הכל. אתם נכנסים פנימה בזוג או בקבוצה קטנה או גדולה ופותרים חידות, מבצעים משימות, מפצחים צפנים, קודים, עוברים בין חללים, פותחים מנעולים והכל כדי להשלים את המשימה בזמן ובהצלחה. אל תדאגה, אם לא תצליחו לפתור את המשימה והזמן יתחיל לרוץ לכם, אנחנו נסייע לכם וניתן לכם רמז.

 

 

חדר בריחה בבית דגן כדאי לדעת

שאלות רבות עולות לפני שאנחנו נכנסים לחדר בריחה כזה או אחר בפעם הראשונה. מה המשימה, איך נדע מה לעשות, איך נדע כיצד לפתור את כל החידות, מה קורה אם לא נצליח? את המשימה תקבלו מהגיים מאסטר המפעיל שלכם ממש דקה לפני המשחק. לפעמים זו תהיה חידה שאתם צריכים לפתור, לפעמים משימה להשיג משהו ולפעמים משימה לברוח ממשהו. מה יקרה אם לא הבנו את החידה עד הסוף? אל דאגה, הצוות של חדר הבריחה עוקב אחרי כל צעד שלכם ונמצא בחוץ ורואה אתכם דרך המוניטור. הצוות יודע מה אמור להיות הזמן הממוצע שלוקח לפתור את החידות השונות בחלל ואם אנחנו רואים שאתם לא מצליחים או לא בכיוון, תקבלו רמז. רק רמז. נציע לכם כיוון חשיבה נוסף או נראה לכם חפץ שלא שמתם לב אליו. גם אתם יכולים לבקש עזרה אם אתם מרגישים שניסיתם הכל ואין לכם יותר מה לעשות.

 

חדרי בריחה בבית דגן בוחרים לפי קונספט

אז בישראל יש מאות חדרי בריחה ובבית דגן יש כמה עשרות. אחת הדרכים היותר טובות לבחור חדר בריחה בבית דגן, זאת בנוסף לגודל הקבוצה וסוג האירוע היא דרך קונספט .

  • מצאו את האיש או הדבר האבוד
  • סיפורי הרפתקאות
  • סיפורים המבוססים על מקרים אמיתיים מההיסטוריה
  • חידות המבוססות על סרטים מהעבר
  • הצילו אותי אני חייב לברוח
  • חדרי בריחה על בסיס סיפורי סלבס אמיתיים
  • אגדות, גמדים, ענקים ודינוזאורים
  • מלחמות, צבאות וחיילים
  • כוחות על טבעיים
  • מגרשי השדים
  • חדרי בריחה בקונספט חגי ישראל
  • חדרי בריחה בסגנון הסיפורים של שרלוק הולמס
  • חדרי בריחה בסגנון הסיפורים של הארי פוטר
  • חדרי בריחה בסגנון פיראטים
  • חדרי בריחה מתחת למים
  • חדרי בריחה בסגנון קפטן הוק
  • חדרי בריחה בסגנון המשחק האחרון
  • חדרי בריחה בסגנון סימולטור
  • חדרי בריחה בסגנון מבוכים
  • חדרי בריחה בילוש
  • חדרי בריחה שר הטבעות
  • חדרי בריחה בסגנון מוסד
  • חדרי בריחה בסגנון מרגלים
  • ועוד…

 

חדרי בריחה בית דגן האם אני צריך ידע מוקדם

ממש לא. אתם לא הולכים לפתור חידות לא בכימיה, לא בפיזיקה ולא שאלות במתמטיקה. כל הקטע זה שגם יהיה לכם כייף בכל הדבר הזה שנקרא חדרי בריחה. חידה הוגנת היא חידה שכל אדם ממוצע יכול לפתור עם קצת להפעיל את הראש. חידות מהסוג הזה שאם אתם מקבלים את הרמז אתם שואלים את עצמכם איך לא חשבתם על זה קודם בעצמכם.

 

בחירת חדרי בריחה שימו לב

אחד הדברים שהכי חשוב לשים אליהם לב הוא הגיל של המשתתפים. יש חדרי בריחה שמתאימים באופן ספציפי לילדים מתחת לגיל 10, חדרי בריחה לילדים מעל גיל עשר, חדרי בריחה לבני נוער וחדרי בריחה למבוגרים. חשוב לבחור את חדר הבריחה בהתאם לגיל משום שרמת הקושי של החידות מובנית לפי זה.

חדרי בריחה בבית דגן

חדר בריחה בית דגן כל היתרונות במקום אחד

כולנו נמצאים בתוך שגרה די שוחקת ומעייפת בין אם זה אנחנו המבוגרים שצריכים לתמרן בין הבית לבין העבודה והילדים, בין אם זה אנחנו הילדים שנמצאים כל הזמן בין מסגרות, חוגים, תנועות נוער, שיעורי בית. חדרי הבריחה לא סתם נקראים חדרי בריחה, הם מאפשרים לנו מקום מפלט לשעה אחת שלמה וזה נותן כל כך הרבה יתרונות.

  1. יציאה מהשגרה – אין ספק כי היציאה לחדרי בריחה מסוגים שונים מוציאה אותנו מהשגרה וגורמת לנו להתרכז בכאן ובעכשיו. במשימה, באתגר, בחויה, ברעיון. זו הזדמנות מופלאה לשכוח מהכל ופשוט להתמסר לרגע שכולו פאן, אדרנלין וכייף.
  2. מפעילים את הראש- אתגר הוא משהו שלפעמים חסר לחלק מאיתנו בחיי היום יום. היציאה לחדר בריחה מביאה איתה אתגר של ממש. אנו מפעילים את הראש לאורך 60 דקות שלמות ומתרכזים בחידה שעלינו לפתור.
  3. שמים את הסמרטפונים בצד – כולנו נמצאים כל הזמן עם המסכים, עם הטלפונים ופשוט לא שמים לב לפעמים איך היום עובר. חדרי בריחה הם מסוג האטרקציות שלא רק שחל איסור להיכנס אליהם עם סמרטפונים, אלא הם פשוט גורמות לנו לשכוח שהדבר הזה בכלל קיים. זו ההזדמנות שלנו לשים את הטלפונים בצד ולהשאיר את האפליקציות, החדשות והמיילים לשעה אחת עם עצמם. תאמינו לנו, הם יחכו לכם גם אחרי המשחק.
  4. נמצאים עם האנשים שקרובים לנו- כמה זמן באמת יש לנו לבלות ולהיות עם האנשים שהכי קרובים לנו. חדרי בריחה זו הזדמנות לזמן איכות מגבש. זו יכולה להיות יציאה עם העובדים מהמשרד, יציאה עם הילדים לשעה אחת של זמן משפחה אמיתית, יציאה עם החברים שלנו שאנחנו בקושי מצליחים לפגוש… זמן להיות עם אנשים ולא עם מסכים.
  5. יצירתיות ודמיון – עם חדרי בריחה אנחנו מפעילים את הראש, חושבים מחוץ לקופסא, מפתחים את הדמיון ואת היצירתיות שלפעמים לא ממש פועלים כמו שהיינו רוצים. זו הזדמנות לקחת חלק ממסע קסום ולהרגיש במשך שעה אחת שאנחנו בעולם מקביל לעולם שלנו.
  6. כי זו פשוט חוויה – חדרי הבריחה בבית דגן מושקעים כל כך גם בהיבט של המחשבה על החידות עצמן שיהיו הכי מגניבות שיש, גם בהיבט של עיצוב החדרים והסאונד שמושקע בהם. הכל נעשה במטרה שאתם תהנו ותרצו לספר על חדרי הבריחה לחברים שלכם שיבואו גם להנות מאחת החוויות שכבשו את העולם.
  7. עלות מול תועלת – בהשוואה לפעילויות ואטרקציות אחרות, המחירים של חדרי הבריחה בישראל אינם גבוהים ובהחלט ניתן להנות מחוויה מדהימה בעלות לא גבוהה במיוחד.

 

חדרי בריחה בית דגן כמה זה עולה

המחירים של חדרי בריחה משתנים ותלויים מאוד בסוג חדר הבריחה שאתם בוחרים, ברמה של חדר הבריחה, בכמות המשתתפים וגם בתזמון. כן לפעמים אפשר למצוא אחלה של מבצעים, קופונים והנחות בחדרי הבריחה. בגדול המחיר למשתתף בחדר בריחה בפתח תקוה נע בין 80-150 שקלים. דרכנו תוכלו להשוות מחירים, לבדוק על כל מיני סוגים של חדרי בריחה לפי גודל הקבוצה, סוג האירוע וכמובן רמת הקושי של חדר הבריחה שאתם מחפשים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכניס לאתר את הנתונים של חדר הבריחה שאתם מחפשים ותוך זמן קצר תוכלו להשוות בין כמה חדרי בריחה בבית דגן או בכל עיר אחרת בארץ בצורה קלה, ידידותית ומהירה.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
די ג'י לאירועים

DJ הוא אדם שמשלב מוזיקה מוקלטת עם נגינה חיה בזרימה מתמשכת של קצב, או פשוט פעולת השמעת מוזיקה מתקליטים, תקליטורים