חדר בריחה בחיפה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

אין ספק שהטרנד הזה פרץ לחיינו ב 2014 וחי פה בארץ ובעולם עם מספר רב של חדרי בריחה מאתגרים.
ללא ספק חדר בריחה זה לא טרנד שחולף . הוא כאן להישאר.
זוהי פעילות חברתית , משפחתית וצוותית עם בילוי מלא בהנאה כיף ומחשבה .
איפה עוד יש אטרקציה מגניבה שכזו כמו חדר בריחה בחיפה?!
החיפוש אחרי חדר בריחה מאתגר זה ללא ספק דבר שחייב לבצע לפני שנכנסים לקביעת משחק.
זו שאלה חשובה שעוברת בין החברים ברשת ובכל מקום כנושא שיחה מצויין.
בהפסקה בעבודה מספרים על חדר טוב שהיינו בו ומיד שאר החברים רצים לקבוע מועד לחדר בריחה מאתגר.
לא רוצים ליפול על משחק לא מושקע, בלוי ולא ברור. ביקורות זה דבר חשוב כיוון שזה אטרקציה יחסית יקרה והזמן שלנו שווה הרבה כסף. אז חדר לחפש טוב כין חברים או ביקורות בגוגל וברשת על חדר ספציפי ואף להתקשר לבעלי החדר לקבל מידע נוסף.

קווסטליין שנמצאת בנשר ליד חיפה שמה לה דגש מעל לכל שרות לקוחות. נושא זה מתבטא החל ממתחם נקי מסודר, מתוחזק, עובדים נעימים ואנרגטיים. חדר בריחה מאתגר ומותאם לכל קבוצות גיל.

אם נכנס למסעדה אם מלצר לא נעים, או שירותים מזוהמים זה אומר הרבה על המסעדה.

בקווסטליין השרות הינו החשוב ביותר ולא סתם זהו המתחם הראשון בצפון מ 2015.

 

אז איך תבחרו חדר בריחה מאתגר:

  • הרכב הקבוצה – כיום ניתן לשחק חד סקייפר ( שחקן יחיד) ועד 8 שחקנים בחדר. שימו לב להמלצות החדר ישנם חדרים עם מינימום שלושה שחקנים. יכול להיות כלכלי נטו ויכול להיות שיש משימות שדורשות שלושה שחקנים או 6 ידיים. בדקו זאת זה אומר הרבה על רמת החדר.
  • נושא החדר- ישנם חדרי פנטזיה או חדרי בריחה אקשן או חדר בריחה לילדים. תשימו לב בהגדרה של המשחק באיזו קטגוריה הוא נמצא. אם רוצים חדר מאוחר בלילה ולא בראש הכי צלול אז לקחת חדר אקשן או קליל מצויין יותר מאשר חדר שדרוש המון מחשבה.
  • ניסיון שחקנים- שימו לב לא כל חדר מתאים טוב לכל קבוצה למשל: 4 שחקנים בפעם ראשונה, אל תיקחו חדר בריחה מאתגרים כי לא תצליחו חלק בכל המשימות. חדר בריחה למתחילים שתוכלו להצליח בכל המשימות ואתם תרגישו תחושה טובה יותר, מאשר חדר בריחה מאתגר שעל כל חידה תצטרכו לקבל מספר רמזים על מנת לפתור את החידה.
  • ביקורות– אין כמו לקבל ביקורת חמה מחבר, או לקרוא ביקורות באתרים של חדרי בריחה ואפילו בדף העסק בגוגל. זה הכי אותנטי קשה לזייף ביקורות חמות ועוד אלפי ביקורות. מאוד חשוב לשים לב לצוות, לתחזוקה, ולרמת החדר. אם חדר וותיק אינו אומר שהוא לא טוב, נהפוכו אם הוא עדין קיים רב הסיכויים שבעלי חדר בריחה משדרגים, מתקנים ומשפצים אותו כל הזמן על מנת שימשיך לבעוט ולהיות טוב כמו שהוא.

 

איך בוחרים חדר בריחה מאתגר ומוצלח 

הינו חדר טוב שבחרתם את הכי טוב עבורכם. חדר בריחה למשפחה שקיבלתם המלצה ממשפחה אחרת שאתם חייבים לבצע כמו למשל חדר בריחה הארי פוטר מומלץ מאוד למשפחות. חדר בריחה מאתגר שקיבלתם מחברים לעבודה שהלכו בשישי בערב וחיפשו חדר בריחה מאתגר נכנסו לשחק בחדר הבריחה מחלקה פסיכיאטרית, בהחלט מומלץ מאוד ונהנו בטירוף תיכנסו גם אתם לתאם שם משחק פעם עם המשפחה המורחבת ופעם דייט עם חברים. הכל מתאים ומוצלח תלוי עם מי, מתי, הרכב, ניסיון ועוד כמו שציינו למעלה.

לכל שאלה או התלבטות אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נסייע בכל שאלה 0547275667

אז בואו מחכים לכל לברוח אצלנו. קווסטליין נשר

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
די ג'י לאירועים

DJ הוא אדם שמשלב מוזיקה מוקלטת עם נגינה חיה בזרימה מתמשכת של קצב, או פשוט פעולת השמעת מוזיקה מתקליטים, תקליטורים