מה זה אסקייפ רום?

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

ישראלים רבים שמעו את המושג חדר בריחה או אסקייפ רום אבל לא בטוחים עד הסוף מה זה אסקייפ רום. לכן, החלטנו לספר לכם בקצרה את כל מה שאתם צריכים לדעת על הלהיט שכבר את ישראל. למעשה, חדרי בריחה הם חוויה אינטרקטיבית בה אנו מפעילים את החושים השונים שלנו. סוג של משחק הרפתקאות במהלכו כמה משתתפים לרוב בין 3-8 במספר, נמצאים בחדר אחד אותו נועלים. 

אסקייפ רום איך זה עובד?

במהלך המשחק, כל המשתתפים צריכים לפתור חידה באמצעות סדרה של רמזים ורק כך הם בעצם יוכלו לצאת החוצה. ניתן להשוות בין אסקייפ רום לבין משחקי מחשב רק שכאן זה מתרחש לגמרי במציאות. הריעיון הוא לפתור את החידות כמה שיותר מהר משום שמוקצה זמן לרוב בין 50-60 דקות לפיצוח התעלומה. 

אסקייפ רום האם זה רק לילדים?

ממש לא. רבים חושבים כי חדרי בריחה זה משחק לילדים בלבד אבל האמת היא שזה לגמרי למבוגרים או לקבוצות המשלבות בין ילדים ולמבוגרים. 

הזדמנות מופלאה להיות מנותקים לגמרי מהמסכים לשעה אחת, לחבר את מיטב המוחות עם האנשים שאתם הכי אוהבים. 

פתירת החידה מבוססת על הגיון, זריזות ידיים והרבה מאוד מחשבה מחוץ לקופסא ויצירתיות. החוויה תזרים את האדרנלין ישירות לגוף שלכם, תגרום לכם להרגיש קצת לחוצים ובעיקר להנות. 

היתרונות של חדרי בריחה 

  1. חוויה מיוחדת לכל המשפחה או לחברים, משהו שאנחנו לא עושים בחיי היום יום שלנו.
  2. מפעילים את היצירתיות, חושבים מחוץ לקופסא ומתנתקים מהשגרה ומהמסכים.
  3. מתאים לאירועים, או סתם ככה בשביל הכייף. 

חדרי בריחה כמה זה עולה?

המחיר לחדרי בריחה משתנה ותלוי בסוג חדר הבריחה שאתם בוחרים ובכמות המשתתפים. ניתן גם לשלב אטרקציות נוספות בחלק מחדרי הבריחה כמו חדר קריוקי, מוזיקה, אוכל ועוד. המחיר נע בין 80-180 שקלים לאדם בחדר בריחה. 

אסקייפ רום – לאירוע חברה, יום הולדת או סתם יציאה בשביל הכייף

חדרי הבריחה הפכו להיות שילוב בין משימה ייחודית לחוויה לכל המשפחה או החברים. אפשר לבחור בחדר בריחה למסיבת יום הולדת של אחד הילדים, להפיק יום גיבוש לעובדים בחברה שלנו או אפילו סתם לקבוע דייט עם החברים הכי טובים שלנו. 

אז אם עדיין לא ניסיתם וגם אם אתם כבר מאסטרים של חדרי בריחה, אנו בטוחים שיש לנו בדיוק את מה שאתם מחפשים. 
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מה זה אסקייפ רום ואיך בוחרים אחד? במרכז לחדרי בריחה תקבלו את כל המידע הרלוונטי לכם ותוכלו לתכנן את היציאה הבאה שלכם לאסקייפ רום בהתאם לגודל הקבוצה, גילאי המשתתפים, התקציב העומד ברשותכם ורמת הקושי אותה אתם מחפשים. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר בחיפוש אחר אסקייפ רום ולהוזיל את עלות האטרקציה. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email