חידות לחדר בריחה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

 

חידות לחדר בריחהאנשים רבים אוהבים מאוד את ז׳אנר הרפתקאות הבילוש בסגנון ג׳יימס בונד כאשר רבים אף נוסעים לכנסים של חובבים בנושאי פתרון חידות בילוש או משתתפים בסמינרים ברחבי האינטרנט בנושאים דומים. אחד הדברים שיכולים לאפשר לנו להרגיש בלשים לכמה שעות הם חדרי בריחה שכשמם כן הם. הם מאפשרים לנו לברוח מן המציאות בה אנו חיים ולרגע להיות משהו שאנחנו רוצים להיות ואין לנו את האפשרות להיות בחיי היום יום שלנו, במציאות.

 

במסגרת הפעילות בחדרי הבריחה אנו צריכים להיכנס לנעליה של דמות או מספר דמויות ולפצח תעלומה כלשהי, לפתור חידה או בעיה שתשפיע על גורלם של אנשים רבים כאשר אנו צריכים להשתמש במחשבה שלנו, באנשים שאיתנו ועוד כלים שנמצא בחדר הבריחה. מיטב המוחות בארץ עמלים על חידות לחדר בריחה שיציתו את הדמיון שלכם ויגרמו לכם להזיע ולעבוד קשה מאוד לפני שתגיעו לפתרון הנכסף.

 

סוגי חידות לחדר בריחה

ישנן מגוון רב של חידות לחדר בריחה שאנו רואים ברחבי הארץ הקשורים בתחומים שונים, כאשר כל אחד יכול למצוא לעצמו תת תחום אליו הוא מתחבר יותר כמו למשל חבורה של מדענים שצריכה לפצח נוסחא של חומר סודי שבמקרה הזה למשל החידה מערבת מעט ידע בסיסי בכימיה או ביולוגיה, למרות שכמובן לא צריך ידע מקדים מקצועי על מנת לפצח את החידה.

 

מעבר לכך ישנן חידות העוסקות בנושאי ריגול בהן תמצאו את עצמכם בלב פרשיות ריגול ותצטרכו לפעול מעבר לקווי האויב, לעיתים עם תפאורה של שחקנים שצריכים לדמות את האויב. לעיתים תמצאו את עצמכם בתור גיבורים מזדמנים שצריכים לעצור פעולת טרור כזו או אחרת שצריכה לקרות בזמן ושעה מסויימים שאותם תצטרכו לגלות ועוד מגוון רב חידות שונות.

 

אנחנו במרכז לחדרי בריחה מאמינים שכל אחד צריך ללכת לחדר בריחה אליו הוא מתחבר באופן מוחלט כאשר חלק מהבחירה חייבת להיות סביב נושא אליו אתם מתחברים, ושנושא החידה של החדר ידבר אליכם ותתחברו גם אליו. לכן באתר שלנו תוכלו לבחור חדרי בריחה בנושאים שונים ולהזמין את החדר שמתאים לכם ביותר על פי הנושא ועל פי עוד מגוון רב של פרמטרים אותם תוכלו לקבוע.

 

 

מה המחיר של חדר בריחה?

המחיר של השתתפות בחדר בריחה משתנה מחדר אחד לאחר ותלוי במגוון רב של דברים כמו למשל המיקום של החדר, האם החדר מצריך מספר רב של שחקנים, מספר המשתתפים ועוד. חדר בריחה עבור קבוצה קטנה של עד ארבעה משתתפים יעלה לנו בין 120 ש״ח ל- 140 ש״ח למשתתף כאשר במידה והקבוצה שלכם גדולה יותר המחיר יהיה זול יותר עבור משתתף. קבוצה של בין ארבעה לשמונה תשלם בין 120 ש״ח ל- 100 ש״ח וקבוצה של מעל שמונה משתתפים תשלם בין 90 ש״ח ל-100 ש״ח עבור משתתף.

 

חדרי בריחה ב
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email