חדר בריחה נייד לילדים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

חדר בריחה נייד לילדיםחדר בריחה נייד לילדים

חדרי בריחה נחשבים לאחת הפעילויות המהנות ביותר, הרי מי לא אוהב להרגיש כמו שרלוק הולמס? חדרי הבריחה מאפשרים לנו להיות שרלוק הולמס לשעה. הם מספקים לנו חוויה מלאה במתח, בחידות, במסתורין ובתעלומות שעלינו לפתור. מהו חדר בריחה נייד לילדים? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו חדר בריחה נייד?

חדר בריחה נייד, הומצא בעקבות חדרי הבריחה הנייחים. לכן, תחילה נסביר מהו חדר בריחה נייח. חדר בריחה הוא למעשה משחק חברה מציאותי. במשחק זה אנשים ננעלים בחדרים מסוגים שונים בקונספטים מיוחדים ביחד עם משתתפים אחרים. הרעיון של חדר הבריחה הוא להצליח להימלט מהחדר תוך זמן מוגבל כאשר בדרך כלל מדובר ב-60 דקות. על מנת להימלט מהחדר יש לפתור סדרה של חידות ממגוון רמזים, חפצים וצופנים שנמצאים בחדר בו הם נעולים. לשם כך יש לשתף פעולה עם שאר הצוות ולהבין את הרמזים השונים שיעזרו לנו לברוח מהחדר. 

חדר בריחה נייד, הוא משחק שמביא את אותה התחושה אליכם הביתה. במשחק יהיה עליכם לפתור מגוון חידות על מנת להגיע לפתרון התעלומה. כל משחק כזה מורכב ממגוון רחב מאוד של חפצים מיוחדים, גאדג'טים מכניים ואלקטרוניים, חפצי משחק, תפאורה ייחודית ועוד. גם בחדר בריחה נייד, יהיה לרשותכם זמן מוגבל של כשעה אחת על מנת לפתור את החידות, וכמובן שגם כאן עבודת צוות ושיתוף פעולה הם המפתח. 

מהו חדר בריחה נייד לילדים?

חדרי בריחה ניידים לילדים הם פתרון מצוין לקטנטנים שלנו, מאחר וקשה לתת להם להינעל בחדר בריחה אמיתי ולפתור חידות בלי שנהיה שם לידם. לכן, על מנת לאפשר להם להנות מהחוויה ולאפשר לכם לשדרג את יום ההולדת שלהם או כל פעילות חברתית שתרצו, קיימים חדרי בריחה ניידים לילדים. 

כל ילד יכול להתחבר לחדר בריחה נייד. קיימים מגוון סוגים שמתאימים לילדים שונים עם תחומי עניין שונים. אם הילד שלכם אוהב זומבים תוכלו לבחור לו חדר בריחה נייד בנושא זומבים, תוכלו לבחור בחדר בריחה על אבירים, בנושאי מסעות, מדענים ועוד מגוון נושאים מעניינים. 

כמו כן, כל ילד יכול לבחור את סוג המשימות שמעניינות אותו ולהתמקד בהן. יש משימות שמצריכות יותר זיכרון ואילו משימות אחרות שמצריכות יותר אומץ ומשימות שמצריכות יכולת פתרון של פאזלים. כך כל ילד יכול למצוא את עצמו במשימות שהוא מתחבר אליהן יותר בהתאם ליכולות ולהעדפות שלו. 

כמו כן, כפי שציינו כבר מספר פעמים, חדרי בריחה מצריכים עבודת צוות ושיתוף פעולה. כך גם בחדר בריחה נייד לילדים. הילדים עוזרים אחד לשני על מנת להצליח לפתור את החידות ביחד וכך גם מתגבשים ומתחברים אחד לשני. 

כמו כן תנו לנו להוסיף שאתם לא צריכים לדאוג לכלום. צוות ההפעלה יגיע עם כל הציוד הנדרש וידאג להפעלה כיפית, מגבשת ומאתגרת. 

 

מה צריך בשביל חדר בריחה נייד לילדים?

אחת השאלות המטרידות הורים רבים היא מה צריך בשביל חדר בריחה נייד. הורים רבים מפחדים להזמין אליהם הביתה את המשחק מאחר והבית שלהם קטן מידי, או לא יצליח להכיל את המשחק. אז תנו לנו להרגיע אתכם. בשביל המשחק אתם לא צריכים כמעט כלום ואפילו תוכלו להסתפק בחלל לא גדול. 

לחדר בריחה נייד לילדים שמיועד לעשרה ילדים מקסימום תוכלו להסתפק בשטח של כ-25 מטר רבוע. ברוב חדרי הבריחה הניידים, כל החפצים והאלמנטים במשחק עובדים על סוללות כך שאתם לא צריכים חיבור לחשמל או באינטרנט אלחוטי ותוכלו גם לרדת לגינה מתחת לבית, אם תרצו. עם זאת, בימים קרים או חמים מידי כן תהיה עדיפות לחלל מקורה וממוזג, בעיקר בשביל נוחות המשתתפים. 

יש לקחת בחשבון כי קיימים חדרי בריחה לילדים שמחייבים חיבור לחשמל וקיימים חדרי בריחה שמחייבים מקום חיצוני מאחר ויש לבנות מתחם ותפאורה. לכן, בדקו זאת מראש. 

 

כיצד נבחר חדר בריחה נייד לילדיםכיצד נבחר חדר בריחה נייד לילדים?

לפני שבוחרים חדר בריחה נייד לילדים יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים- 

    • היכן יתקיים האירוע- בפנים או בחוץ? קיימים חדרי בריחה ניידים לילדים שמאפשרים הפעלה רק במקומות חיצוניים, מאחר שיש צורך להקים מתחם ויש חדרים שמצריכים חיבור לחשמל או מקרן כך שמצריכים מקום סגור. 
    • מה כמות האורחים- נתון נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא כמות האורחים שלנו. האם מדובר בעשרה אנשים או בחמישים. כך ניתן להתאים את החדר בריחה לכמות הילדים. 
    • רמת החידות- קיימים משחקים ברמות קושי ובאיכות שונה כך שחשוב מאוד לשים לב לכך מראש ולהתאים לגיל הילדים. 
    • משך זמן המשחק- חדרי בריחה בדרך כלל אורכים שעה, אך ישנם חדרי בריחה קצרים יותר של חצי שעה וישנם כאלה של שעה וחצי. לכן, מומלץ לקחת זאת בחשבון ולחשוב מראש מה יתאים יותר לאירוע שלכם ולמשתתפים בו. כמובן להתאים את זמן המשחק ללוז של האירוע ולשלב אותו בהתאם. 
    • אופי האירוע- האם אתם מעוניינים בחדר בריחה שמגיע עם תפאורה ומתחם נייד שיש להקים או שאתם רוצים משחק שמגיע בקופסה או בתיבה שמתאים לקבוצות קטנות יותר. 

כמה עולה חדר בריחה נייד לילדים?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר שהמחיר של חדר בריחה נייד מושפע מגורמים שונים כמו החברה ממנה אתם מזמינים את חדר הבריחה, סוג חדר הבריחה, כמות המשתתפים, גיל המשתתפים ועוד. ריכזנו לכם את הגורמים המשפיעים על המחיר- 

  • החברה- המחיר של חדר בריחה נייד משתנה לחברה לחברה. לכן, ערכו השוואת מחירים בין החברות השונות ובדקו מה כל חברה מציעה בתמורה למחיר שהיא מבקשת. כך תוכלו לבחור בחברה שמציעה את המחיר הנוח ביותר לתמורה שהיא מציעה. 
  • סוג החדר הנייד- קיימים חדרי בריחה ניידים בהם יש להקים מתחם שלם הכולל קירות וחדר בקרה חיצוני או חדרים שמגיעים ויש להקים מתחם חדרי בריחה עם תפאורה מיוחדת וציוד מלא של חידות ומשימות מאתגרות. לעומת זאת, קיימים חדרי בריחה ניידים בהם מחלקים קופסאות על שולחנות ויש לפתור את החידה על גבי השולחן. מדובר בשתי חוויות מסוגים שונים, כאשר כל אחת מהנה בדרך שלה והמחיר יושפע מכך באופן משמעותי. 
  • משך זמן המשחק- קיימים חדרי בריחה ניידים קצרים שאורכים כ-30 דקות ואילו חדרי בריחה של שעה וחצי. כמובן שמשך הזמן של המשחק יושפע מסוג החדר ואופי הפעילות בו. 
  • כמות המשתתפים- גם כמות המשתתפים תשפיע על המחיר של המשחק. האם מדובר במשחק יחסית קטן של כארבעה משתתפים או שמדובר בקבוצה גדולה. במידה שמדובר בקבוצה גדולה ייתכנו מספר סבבים שיופעלו באותו היום מה שישפיע על המחיר גם כן. 
  • גיל המשתתפים- האם מדובר בחדר בריחה נייד לילדים שמצריך גם איש הפעלה שייתן רמזים ויסייע לילדים בפתרון החידות?  
  • כמות הקבוצות- אם יש יותר מקבוצה אחת המחיר יהיה נמוך יותר, שכן במידה שמדובר בהפעלה של קבוצה אחת, כל עלויות השינוע, ההקמה והמפעילים יהיו על הקבוצה הזאת. לעומת זאת, במידה שיש יותר מקבוצה אחת שמשחקת, העלויות על השינוע, ההקמה והמפעילים יתחלקו בין הקבוצות וכך העלות למשתתף תרד. 

בממוצע, חדר בריחה נייד ינוע בין 100 לבין 200 שקלים למשתתף, בהתאם לגורמים שציינו מעל. 

חדר בריחה נייד לילדים
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
די ג'י לאירועים

DJ הוא אדם שמשלב מוזיקה מוקלטת עם נגינה חיה בזרימה מתמשכת של קצב, או פשוט פעולת השמעת מוזיקה מתקליטים, תקליטורים