חדר בריחה לקבוצה גדולה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

אחד הטרנדים החמים ביותר שכובשים את העולם בזמן אחרון אילו הם חדרי הבריחה. אין ספק שהם מביאים איתם שינוי מרענן בעולם הבילויים בעיקר לקבוצות שרוצות קצת שקט מהפאבים הרועשים ובוחרות לבלות יחדיו בצורה מעט לא שגרתית. חדרי בריחה יכולים להיות בילוי או אטרקציה עבור מגוון רב של אירועים כמו ימי הולדת, מסיבות רווקים, ימי נישואין או סתם בילוי משותף של קבוצת חברים גדולה. המגוון של חדרי הבריחה גדל יותר ויותר עם הזמן כאשר בכל חודש צצים חדרי בריחה חדשים במגוון רב של נושאים כאשר חלקם אף מגדילים לעשות ומוסיפים שחקנים שיהיו חלק מתפאורה אמיתית,  ולעתים השחקנים אף לוקחים חלק פעיל בחוויה. 

איך לבחור חדר בריחה לקבוצה גדולה?

ישנם לא מעט אתגרים כאשר אנו מחפשים חדר בריחה לקבוצה גדולה כאשר קודם כל לא פשוט למצוא חדר בריחה שיתאים לכולם בהיבט של המיקום הגיאוגרפי שלו. לעיתים כאשר מדובר על קבוצה של עובדים ממקום עבודה כלשהו שמחפשים חדר בריחה ליום כיף הם יחפשו מקום גיאוגרפי שיתאים לכמה שיותר אנשים שכןף מגוון רב של אלמנטים אחרים צריכים גם הם להתאים לכולם ולהיות נוחים כמו דרכי הגעה היות ולא לכולם יש יכולת להגיע עם רכב. 

לאלו מהעובדים שיש יכולת להגיע עם רכב רצוי שתהיה חניה בקרבת מקום על מנת שלא יצטרכו לחפש חניה יותר מידי וגם לא ללכת מרחק גדול שיעייף אותם ויביא אותם לאטרקציה פחות עירניים וחדים. מעבר למיקום הגיאוגרפי חשוב שזה יהיה חדר בריחה רחב ידיים שיכול להכיל כמות גדולה של אנשים אך מעבר לכך שלחדר בריחה הספציפי שנבחר תהיה משימה שתשתף את כלל העובדים בפתרון הבעיה או חלוקה לקבוצות כדי שלא יווצר מצב שחלק מן האנשים כלל לא משתתפים בהפעלה עצמה. 

מהם היתרונות של חדר בריחה לקבוצה גדולה?

לחדר בריחה לקבוצה גדולה מספר יתרונות כאשר המרכזי שבהם הוא היכולת להכיל את כל האנשים שאנו רוצים לכלול בפעילות. יתרון נוסף הוא היכולת של חדר בריחה כזה לחבר בין אנשים שלעיתים כלל לא מכירים זה את זה כמו למשל עובדי חברה שלא יוצא להם להתראות כיוון שעובדים במשמרות שאינן חופפות זו לזו. 

מה המחיר של חדר בריחה לקבוצה גדולה?

המחיר של חדר בריחה לקבוצה תלוי כמובן במספר המשתתפים אך ככלל ככל שמספר המשתתפים גדול יותר כך העלות הממוצעת למשתתף יורדת. לחדר בריחה של מעל 10 אנשים העלות הממוצעת תהיה בין 80 ש״ח לכ-90 ש״ח למשתתף. המרכז לחדרי בריחה נותן לכם מגוון רב של אפשרויות לחדרי בריחה במיקומים גיאוגרפיים שונים, רמות קושי שונות ובנושאים מגוונים על מנת שתוכלו לבחור בקלי קלות את חדר הבריחה שמתאים לכם באופן אולטימטיבי.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email