חדר בריחה זוגי

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

מחפשים בילוי מעט שונה מיציאה לבית קפה או למסעדה? אם אתם מחפשים זמן איכות אמיתי עם בן או בת הזוג שלכם אולי הגיע הזמן לשקול יציאה משותפת לחדר בריחה זוגי. כולנו מכירים את מקומות הבילוי הרגילים אליהם יוצאים יוצאים זוגות רבים על מנת להתאוורר משגרת חיי היום יום השוחקת. לא פשוט לנהל משק בית, לגדל את הילדים, ולאחר מכן גם לדאוג לכל הצרכים של הבית כמו תשלום חשבונות, ניקיונות ועוד להישאר שפויים בסופו של דבר. 

כל זוג חייב לעצמו זמן איכות בו יוכל לרגע אחד לברוח מהמציאות של היום יום, לשכוח מכל הצרות ולאוורר את הראש. אחד ממקומות הבילוי המועדפים על זוגות בשנים האחרונות במקום בתי קפה ומסעדות הפכו להיות דווקא חדרי הבריחה. חדר בריחה דוגי מעניק לזוג אפשרות לשכוח לכמה שעות מכל הבעיות וצרות היום יום ולרגע אחד להפוך למשהו אחר כמו בלשים, חוקרים או תפקיד אחר שהחדר בריחה מצריך מהם להיות. 

מדוע יותר ויותר זוגות מעדיפים חדר בריחה זוגי?

ישנן הרבה סיבות שבגינן זוגות מעדיפים חדר בריחה זוגי כאשר קודם כל מדובר בבילוי שונה מכל הבילויים השגרתיים שמעניק לזוג מעט גיוון בחיי החברה שלהם. מעבר לכך מדובר בערב בו הזוג נמצא יחדיו כל הערב בסביבה אינטימית ונעימה בה הם יכולים לדבר באופן פתוח וישיר וגם לשמוע אחד את השני, דבר שלא תמיד ניתן לעשות בבר או מסעדה. התקשורת הזו מובילה את הזוג גם לנהל שיחה טובה יותר וגם לפתור את החידה והמסתורין של חדר הבריחה בקלות רבה. 

מעבר לכך בחדר בריחה לזוגות הזוג יכול לעבוד על הכימיה המשותפת שלהם ועל שיתוף הפעולה ביניהם, דבר שגם מאוד יעזור להם לפתור את התעלומה של החדר אליו בחרו להגיע. המרכז לחדרי בריחה מאפשר לכם להשוות בצורה נוחה בין חדר בריחה זוגי אחד לאחר בעזרת מגוון רב של פרמטרים אותם אתם בוחרים כך שתוכלו לבחור בצורה טובה את חדר הבריחה אליו תזמינו מקום עבורך ועבור בן או בת הזוג שלכם. 

מה המחיר של חדר בריחה זוגי?

ישנם מגוון רב של חדרי בריחה פזורים ברחבי הארץ כאשר המחירים שלהם משתנים מאחד לאחר בהתאם למגוון רב של משתנים כמו האיזור שבו ממוקם חדר הבריחה, כמות המשתתפים שיכולים להיכנס לחדר הבריחה, רמת הקושי של החדר ועוד. ככלל חדר בריחה זוגי יעלה לנו בין 120 ש״ח ל- 140 ש״ח עבור משתתף כאשר הסכום הסופי תלוי בפרמטרים שציינו קודם לכן. המרכז לחדרי בריחה עוזר לכם לבחור חדר בריחה מתאים עבורכם גם בעזרת פרמטר של מחיר שאותו תוכלו לראות באופן ברור לפני שתבצעו הזמנה וכך תוכלו להשוות מחירים בין מספר חדרי בריחה שונים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email