חדרי בריחה לקבוצות

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

מחפשים חדרי בריחה לקבוצות? מעוניינים להשוות מחירים ולהבין אילו חדרי בריחה תואמים באופן מושלם לצרכים שלכם? דרך המרכז לחדרי בריחה תוכלו לקבל השוואה מקיפה על חדרי הבריחה בישראל ולבחור את חדר הבריחה שמתאים לכם לפי גודל הקבוצה, הרמה שבה הקבוצה נמצאת, סוג האתגר שאתם מחפשים, המיקום בארץ וכמובן המחיר. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, אנרגיה, להוזיל עלויות ולמצוא את חדר הבריחה המושלם! 

חדרי בריחה לקבוצות לכל אירוע ולכל הזדמנות

חדרי בריחה לקבוצות מהווים פעילות מדהימה, כייפית המעוררת את כל החושים. זו ההזדמנות שלנו להיות עם האנשים שהכי קרובים לנו, לחגוג אירועים מסוגים שונים, לאחד מוחות ולנסות לפתור חידה לא פשוטה. כל התהליך הזה בעצם מעורר את היצירתיות, הדמיון, גורם לנו לחשוב מחוץ לקוספא, לשתף פעולה וזה כמובן תורם רבות לגיבוש של הקבוצה. חדרי בריחה לקבוצות היא פעילות שמתאימה למגוון רחב של אירועים כמו למשל:

  1. ימי הולדת – אם מישהו שאתם מכירים חוגג יום הולדת, בנכם או בתכם ואתם רוצים שיום ההולדת תהיה כייפית, ייחודית ובלתי נשכחת, זה הזמן לבחור חדר בריחה שמתאים לגיל המשתתפים. אנחנו במרכז לחדרי בריחה בישראל נשמח לסייע לכם ולעזור לכם בשלבי הבחירה. תתפלאו לדעת שגם מבוגרים בוחרים לחגוג ימי הולדת בחדר בריחה עם החברים. 
  2. בר מצווה או בת מצווה- מדובר בעצם באירוע של פעם בחיים. משפחות רבות בישראל בוחרות להפריד את בין שני האירועים: אירוע אחד למשפחה ואירוע שני לחברים. לאופציה השניה, חדר בריחה מהווה פתרון מושלם משום שכך גם הילדים מתאחדים ביחד וגם נהנים מפעילות אחד עם השני, בה הם חייבים להפעיל את הראש ולשתף פעולה. 
  3. ימי גיבוש לעסקים – אם אתם מחפשים דרך מקורית ויצירתית להפיק יום גיבוש עבור העובדים שלכם ועדיין לא ניסיתם את חדר הבריחה, זו ההזדמנות שלכם לאפשר לעובדים שלכם להנות מיום גיבוש מדהים וכייפי. הם נמצאים בתוך שגרה של עבודה לאורך כל שעות היום ומדי פעם כל אחד מאיתנו זקוק להפסקה קלה. ממחקרים עולה כי יום גיבוש לעסקים מעלה את רמת הפרודקטיביות של העובדים, גורם להם לתחושה טובה של הערכה מבית העסק ומגבש בין העובדים. 

חדרי בריחה לקבוצות כמה זה עולה?

המחיר לחדר בריחה נקבע לפי כמות המשתתפים בדרך כלל. כלומר, ככל שכמות המשתתפים גבוהה יותר, המחיר יורד. בנוסף, ככל שהעיצוב, הסאונד, ההרפתקאה והחידה מושקעים יותר בחדר הבריחה, ככה המחיר לבילוי יעלה גם כן. אנחנו כאן בכדי לספק לכם את חדרי הבריחה הטובים והמוצלחים ביותר במחירים הטובים ביותר. ממוצע העלות לחדר בריחה נע בין 80-150 ש“ח לאדם. 

לפרטים נוספים אודות חדרי בריחה לקבוצות, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם ולהתאים עבורכם את חדר הבריחה שהכי מתאים לכם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
די ג'י לאירועים

DJ הוא אדם שמשלב מוזיקה מוקלטת עם נגינה חיה בזרימה מתמשכת של קצב, או פשוט פעולת השמעת מוזיקה מתקליטים, תקליטורים