חדרי בריחה לקבוצות גדולות

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

אנו רואים יותר ויותר חדרי בריחה לקבוצות גדולות מוקמים ברחבי הארץ כחלק מטרנד ההולך וגדל בתחום האירועים והבילוי. אם בעבר חדר בריחה היה מיועד את ורק לזוגות וקבוצות קטנות כיום הוא נתפס בתור בילוי משפחתי או בילוי עבור קבוצות גדולות כחלק מאירוע יום הולדת, אירוע גיבוש עובדים, אירוע סוף או תחילת שנה וכדומה. מה שמייחד את חדרי הבריחה הללו מחדרי בריחה קטנים יותר הוא לא רק ההיבט של המקום שכן אלו הם חדרי בריחה מרווחים יותר שמתאימים לאכלס מספר גדול יותר של אנשים אלא גם המשחק שלהם מתאים למספר רב של משתתפים. על מנת שחדר בריחה יתאים למשחק עם מספר רב של משתתפים על העלילה שלו לשתף כמה שיותר המשתתפים בתור חלק פעיל מהמשחק בין אם זה על ידי לקיחת חלק בפתרון הבעיה או החידה ובין אם לשחק תפקידים שונים בעלילה. 

במידה ויהיו מספר אנשים שלא יוכלו לקחת חלק פעיל במשחק אנו למעשה נאבד אותם ונגרום לכך שהם לא יפעלו בתור קבוצה, המטרה שלשמה הם הגיעו. לכן, כאשר אתם מזמינים חדר בריחה לקבוצות גדולות וודאו מראש על ידי שיחה עם הספק ועל ידי קריאת ביקורות על החדר שהוא אכן מתאים לגודל הקבוצה שלכם. 

המרכז לחדרי בריחה עוזר לכם לבחור חדר בריחה באופן שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר לגודל הקבוצה שלכם, לתקציב שלכם וכמובן לרמת הקושי ולאיזור שבו ממוקם החדר הבריחה. האתר שלנו משווה באופן מקצועי בין חדרי הבריחה השונים על פי הפרמטרים שאתם קובעים מראש כמו למשל אלו שיעזרו לכם לבחור חדר בריחה לקבוצה גדולה. 

מדוע משפחות מגיעות לחדרי בריחה לקבוצות גדולות?

ישנן מגוון סיבות בגינן משפחות פוקדות את חדרי הבריחה הגדולים כאשר קודם כל הוא יצירת החוויה הייחודית. באמצעות חדרי הבריחה אתם מקנים לבני המשפחה בילוי ייחודי שיוצר חוויה בלתי נשכחת שאותה לא תוכלו ליצור בשום סוג אחר של בילוי. מעבר לכך תוכלו לשפר את התקשורת בין בני המשפחה ואף להפוך תפקידים ליום אחד בו הילדים הם אלו שמובילים את פתרון הבעיה במקום המבוגרים שאחראים על פתרון בעיות היום יום. 

מה המחיר של חדרי בריחה לקבוצות גדולות?

המחיר של חדרי בריחה לקבוצות גדולות משתנה כמובן בהתאם למגוון רב של פרמטרים שאת כולם אתם יכולים למצוא באתר של המרכז לחדרי בריחה, בו אנו משווים את כל אותם פרמטרים כאשר ביניהם גם המחיר. ככלל המחיר של חדר בריחה לקבוצות גדולות ינוע בין 90 ש״ח ל- 100 ש״ח כאשר המחיר הסופי תלוי במיקום החדר, רמת ההשקעה בו, האם יש בו שחקנים ועוד. במידה ותבחרו שני חדרי בריחה זהים ותתפצלו לשתי קבוצות המחיר יהיה מעט יקר יותר וינוע בין 100 ש״ח ל- 110 ש״ח.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
די ג'י לאירועים

DJ הוא אדם שמשלב מוזיקה מוקלטת עם נגינה חיה בזרימה מתמשכת של קצב, או פשוט פעולת השמעת מוזיקה מתקליטים, תקליטורים