המירוץ למיליון – פעילות גיבוש לעובדים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

המירוץ למיליון נחשבת כאחת האטרקציות הנפוצות והמשומשות ביותר בקרב אירועי חברה ופעילות גיבוש. הרבה מאוד חברות וארגונים שונים מעוניינים לקחת חלק בפעילות המאתגרת, מלאת האדרנלין. מדובר בפעילות שמקרבת בין העובדים, תורמת לשיתופי הפעולה האישיים, ומעצימה את החוויה במלואה.

בדיוק כמו בטלוויזיה – תוכלו לשחק את המשחק הפופולארי ביותר

כמעט ולא קיים אדם שלא שמע או צפה בתוכנית הטלוויזיה הנפוצה ביותר, המירוץ למיליון. כאשר אתם שואלים את עצמכם מהי הפעילות הטובה ביותר לעובדים, המירוץ למיליון תהיה הבחירה הטובה ביותר. המירוץ למיליון היא פעילות הישרדות יוצאת מן הכלל, מכילה מגוון רחב של משימות, ומקרבת את העובדים בצורה הטובה והאנרגטית ביותר. מדובר על פעילויות חוץ אשר נעשות במגוון אזורים שתורמים לעובדים. בדיוק כמו תוכנית הטלוויזיה, רק שהפעם אתם תצטרכו להזיע ולהשלים את המשימות הקשות. מהיום, חברת ורסה הפקות מעניקה לכם את הזכות להשתתף במשחק הפעילויות הנפוץ ביותר בישראל.

מתאים לכל אירועי החברה – לקבוצות גדולות וקטנות כאחד

פעילות הגיבוש המירוץ למיליון מתאים כמעט לכל אירועי החברה, לכל הקבוצות – גדולות וקטנות כאחד. הפעילויות מאוד מאתגרות, חלקם אינטנסיביות, חלקם פחות, וניתנות להתאמה אישית. הפעילות מעצימה את הדו שיח הקבוצתי, משפרת את יחסי האנוש, והיא נחשבת כאחת הפעילויות הטובות ביותר. מדובר באטרקציה די ייחודית, מקורית, שאותה ניתן ליישם גם בקבוצות של 100 איש ומעלה. ללא ספק, מדובר על חוויה בלתי נשכחת, מלאת אדרנלין, ותורמת רבות לעובדים החשובים בארגון או בחברה.

אם עד היום היה מדובר בחלום ישן, כעת, המירוץ למיליון יוצאת ממסכי הטלוויזיה אל החברה או הארגון. אז למי זה בדיוק מתאים? תוכנית הפעילות מתאימה למגוון רחב של קהלים – צעירים ומבוגרים כאחד. הפעילויות מתאימות לחברות וארגונים, לעסקים בינוניים וקטנים, וגם לעמותות גדולות ואף למשרדי ממשלה. פעילויות הגיבוש של המירוץ למיליון תורמת לחידוד הקשרים הפנימיים, לפיתוח וצמיחה, וללמידה מורכבת.

הכירו את ורסה הפקות – חברת ההפקות שעושה זאת בהצלחה

חברת ורסה הפקות נחשבת כאחת החברות הבכירות והנפוצות ביותר בקרב אירועי חברה ואירועים גדולים. חברת ורסה הפקות תלווה אתכם לכל אורך הדרך, החל משלבי הייעוץ, ועד לשלבים המתקדמים ביותר. ניתן להתאים את רמת הקושי בהתאם לרמת המשתתפים ובהתאם לרמת ההשכלה. ורסה הפקות מגיעה עם ניסיון של יותר מ- 10 שנים ותעניק לכם פעילויות חברה יוצאות מן הכלל, פעילויות שתוכננו לפרטים הקטנים ביותר.

בורסה הפקות תקבלו את החוויה המושלמת עבור הארגון או החברה שלכם, תקבלו חבילת הטבות לחברות וארגונים, וכמובן במחירים הנוחים והטובים ביותר בישראל. ללא כאבי ראש, ללא סיבוכים למיניהם, כל התהליך מנוהל ומפוקח ע"י חברת ורסה הפקות, ככה שאתם יכולים לדאוג רק להנאה של הצוות.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר עבור פעילות המירוץ למיליון? התקשרו עוד היום 050-800-5775. לעוד מידע על הפעילות לחצו כאן, בברכה, צוות ורסה הפקות.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email