אסקייפ רום לקבוצות גדולות

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

אחד הטרנדים החמים ביותר של השנים האחרונות אלו הם חדרי הבריחה שאנו רואים צצים חדשות לבקרים. אנשים רבים מחשיבים את חדרי הבריחה בתור בילוי אולטימטיבי עבור קבוצות גדולות בעוד אחרים לא כל כך התלהבו מהטרנד. על מנת להצליח להנות מהטרנד הזה במהלך הבילוי שלכם כדאי לדעת איך להתאים אסקייפ רום לקבוצות גדולות. לכן אנחנו במרכז לחדרי בריחה החלטנו לעזור לכם ולתת לכם מספר טיפים כיצד לבחור אסקייפ לקבוצות גדולות. 

אסקייפ רום לקבוצות גדולות לפי גודל החדר

חדרי בריחה רבים לא מסוגלים להכיל פיזית את כמות המשתתפים של קבוצות גדולות והן גם מודיעות על כך באמצעים השונים, בין אם זה בטלפון במעמד ההזמנה על ידי כך שהנציג שואל עבור כמה משתתפים ההזמנה ובין אם באינטרנט ששם מצויין מספר המשתתפים המקסימלי שיכולים להיות בחדר בזמן המשחק. ברגע שחדר הבריחה אינו מרווח ואנו נדחוס לשם מספר רב של שחקנים, אנו לא נצליח להנות מהמשחק ונאבד את האפקט שאותו אנו רוצים להשיג ממשחק של קבוצה גדולה. החוסר נוחות יגבר על הכיף ואנו לא נצליח לתקשר בתור קבוצה וככל הנראה גם לא נצליח לפתור בצורה ראויה את החידה או התעלומה של החדר. מעבר לגודל החדר אנו צריכים גם להתחשב בבחירה של איזור החדר על מנת שיתאים מבחינה גיאוגרפית לכל המשתתפים ולדאוג שזה יהיה באיזור עם חניה או בקרבה של חניון. 

יתרונות של אסקייפ רום לקבוצות גדולות

כאשר אנו מגיעים לאסקייפ רום בתור קבוצה גדולה יש לכך לא מעט יתרונות כאשר בראש ובראשונה אנו לומדים לתקשר בצורה טובה יותר על מנת לפתור את התעלומה והחידה של החדר. הדבר אידיאלי בעיקר לקבוצות של עובדים שבאים ליום כיף או לימי הולדת גדולים. מעבר לתקשורת שאנו לומדים במהלך המשחק אנו גם יוצרים חוויה כיפית חדשה ומרתקת שנוכל לדבר עליה עוד זמן רב לאחר מכן. מעבר לכל אלה אסקיים רום לקבוצות גדולות הוא בילוי מיוחד ואטרקטיבי ומעט שונה בנוף מאשר עוד בילוי קבוצתי בבר או במסעדה עם ערך מוסף עבורנו בתור קבוצה. המרכז לחדרי בריחה יעזור לכם למצוא חדר בריחה שמתאים במיוחד לקבוצות גדולות כמו גם יעזור לכם למצוא את החדר בריחה באיזור אותו תבחרו, בדרגת הקושי שבה אתם מעוניינים ועל פי מגוון פרמטרים שאתם תקבעו. 

מה המחיר של אסקייפ רום לקבוצות גדולות

המחיר של אסקייפ רום כאשר אנו מגיעים בתור קבוצה גדולה יהיה בדרך כלל נמוך יותר ברוב המוחלט של החדרים כאשר מגיעה קבוצה קטנה. ככלל המחירים של החדרים שמתאימים לקבוצות גדולות ינועו בדרך כלל בין 85 ש״ח לבין 100 ש״ח כאשר המחיר המדוייק תלוי במספר המשתתפים הסופי שינכחו בחדר הבריחה בעת המשחק.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email